Cartier-tråden

Hei!
noen som vet hvordan en Santos 35mm vilta seg ut på et damehåndledd? Vurderer gave til bedre halvdel, og vil helst gå for en modell som evt kan selges uten for mye tap hvis den ikke faller i smak
 
Den vil nok fremstå som stor, men ikke nødvendigvis for stor. Firkantede kasser oppleves som større enn runde, og 35 mm er jo allerede en størrelse som vil passe de fleste menn ganske bra i runde klokker. Jeg ville sondert litt for å finne ut om hun foretrekker de klassiske små dameklokkene, eller synes det er fint med de litt større.
 
  • Liker
Reaksjoner: mikabango
Hei!
noen som vet hvordan en Santos 35mm vilta seg ut på et damehåndledd? Vurderer gave til bedre halvdel, og vil helst gå for en modell som evt kan selges uten for mye tap hvis den ikke faller i smak
Funker nok bra det
1653313630003.png

(kilde)
 
Hei!
noen som vet hvordan en Santos 35mm vilta seg ut på et damehåndledd?
Ja, her ser du den på 14 cm håndledd:
PXL_20220523_154904281.jpg

Hun har lånt den noen ganger, siden det er så lett å ta av og på ledd og jeg føler beskrivelsen til @AamundSH passer godt. Stor, men ikke nødvendigvis for stor. Vi kommer likevel til å gå for en Tank, sannsynligvis i S, noe jeg tror passer bedre i hverdagen.
Jeg slenger med et bilde av en rund rakker på 36 mm, som en ekstra referanse:
PXL_20220523_154739894.jpg

Kona: Hva driver du med?
Jeg: Noen på internett trenger hjelp.
 
Vurderer sterkt en Tank til bryllup i august, mailet både Cartier direkte og Bjerke ang. Tank Must LM.
Cartier opplyser ingen ventetid, kun en ukes postgang. Bjerke opplyser om 2-3 måneder ventetid. Hvem skal jeg tro på, og hvorfor er eventuelt forskjellen så stor mon tro?
 
Vurderer sterkt en Tank til bryllup i august, mailet både Cartier direkte og Bjerke ang. Tank Must LM.
Cartier opplyser ingen ventetid, kun en ukes postgang. Bjerke opplyser om 2-3 måneder ventetid. Hvem skal jeg tro på, og hvorfor er eventuelt forskjellen så stor mon tro?
Virker som at Bjerke ikke har så god info på ventetid fra leverandører. Jeg fikk beskjed om ca. 1 års ventetid på explorer 1, men kom etter 3 mnd.
 
  • Liker
Reaksjoner: Gunnar
Jeg har sett på Cartier Santos medium en god stund nå og vurderer å gå til anskaffelse. Jeg sendte for en måneds tid siden en mail til Bjerke med spørsmål om hvor lenge jeg måtte belage meg på å vente før klokken var leveringsklar. Har aldri fått svar på mailen så spør derfor her i stede om noen vet hvor lang ventetid det er på en Santos om dagen?
 
Jeg har sett på Cartier Santos medium en god stund nå og vurderer å gå til anskaffelse. Jeg sendte for en måneds tid siden en mail til Bjerke med spørsmål om hvor lenge jeg måtte belage meg på å vente før klokken var leveringsklar. Har aldri fått svar på mailen så spør derfor her i stede om noen vet hvor lang ventetid det er på en Santos om dagen?
Var innom der for ca. 1 måned siden, og da sa de omlag 1 år for stål (two Tone hadde de inne).
 
  • Liker
Reaksjoner: hesselberg
Jeg har sett på Cartier Santos medium en god stund nå og vurderer å gå til anskaffelse. Jeg sendte for en måneds tid siden en mail til Bjerke med spørsmål om hvor lenge jeg måtte belage meg på å vente før klokken var leveringsklar. Har aldri fått svar på mailen så spør derfor her i stede om noen vet hvor lang ventetid det er på en Santos om dagen?

Sendte de en epost 02.juni og fikk svar på at det var estimert 12mnd levering på standard medium

*edit, se bort fra denne, Leste feil og trodde TidErPenger skrev at det var ett år på two-tone.

Når det er sagt. Den er på lager direkte fra Cartier, de tilbyr gratis frakt og moms inkludert.
Da jeg bestilte tok det mindre enn en uke å få levert.
Hvis du har spørsmål så svarer de veldig kjapt på henvendelser
 
Redigert:
Som nevnt over her kan du kjøpe direkte fra Cartier å få klokken levert hjem på ganske kort tid - pent innpakket!

Angående Bjerke tror jeg aldri noen har ventet 1 år på en Santos. Det meste jeg har hørt om er vel 3-4 måneder, men typisk lavere.