Cartier-tråden

En enkel Cartier Santos - medium.

cartier_santos_medium-png.2165440
 
Er det noen som har noen tanker/info om denne modellen? Jeg finner svært lite både på nett og youtube.

5F4275FB-9540-4DAC-BBE3-D272C7F4C99D.png
 
Ny modell som erstattet Ronde Solo fra tidligere, ala det som ble gjort med Tank serien. Ser pen ut! @Henrik C sin frue har vel en Ronde om jeg ikke husker feil?
 
  • Liker
Reaksjoner: Balongum
Stemmer godt det. Ronde Must kom nå i vår, lansert litt i det stille. Hun har 29 mm-utgaven med quartzurverk, og ønsket den på skinnrem og ikke lenke - så et par ting jeg ikke skal uttale meg for bastant om.

Det er imidertid en veldig kledelig kasse, herlig kvalitetsfølelse og skiven er veldig elegant og pen. Ronde er en flott modell som fort blir litt overskygget av Tank og Santos, ville absolutt prøvd den ut i live.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Balongum
Merker at tiden er inne for å få inn noe annet enn Rolex i samlingen når jeg blar gjennom denne tråden. Dere som har Santos medium i samlingen, hvordan bærer denne på hånden i forhold til eksempelvis Rolex Datejust?
 
  • Liker
Reaksjoner: darkcho
Merker at tiden er inne for å få inn noe annet enn Rolex i samlingen når jeg blar gjennom denne tråden. Dere som har Santos medium i samlingen, hvordan bærer denne på hånden i forhold til eksempelvis Rolex Datejust?

Nå hadde jeg riktignok DJ41(på jubilee) så litt stor. Har Santos medium nå. Den bærer nærmest umerkelig, lett og tynn. Meget behagelig på lenke. Medfølgende reim er ok
 
  • Liker
Reaksjoner: darkcho
Nå hadde jeg riktignok DJ41(på jubilee) så litt stor. Har Santos medium nå. Den bærer nærmest umerkelig, lett og tynn. Meget behagelig på lenke. Medfølgende reim er ok
Takker for svar! Har veldig lyst på en medium selv. Det eneste som bekymrer meg er videoer på YT hvor de viser hvordan ripemagnet den er. Selvsagt skal klokkene brukes, noe som jeg også er tilhenger av. Får vente å se om det kommer noen gode kjøp på brukten etter hvert.