Monegasisk gin (Prince Explorer) imponerer og!
Liker Gin, men ikke veldig bevandret. Setter pris på Hernö, og flere norske som Herbarium, Bareksten og Harahorn.Brennevin er jo fantastisk. Her kan man Defintivt få både oppturer og nedturer. Selv er jeg spesielt glad i gin, hvor favoritten er Dodds Gin. Denne er for øvrig håpløs å få tak, så jeg lever fint med The Botanist og andre «hyllevarer».
Ellers glad i det meste, og har etter Paristuren min i fjor, fått sansen for Chartreuse.
Uansett, noen som vil anbefale noe artig?
Her er noen av mitt barskap som ikke er cognac eller Single Malt...
Villa Isa Grappa Barbera
Planteray Xo Barbados rom
Havana Club Iconica Selección de Maestros rom
Arvesølvet akevitt
Jeg har aldri prøvd Absint, men det står på ting jeg skal prøve før jeg dør lista… Det var forbudt med Absint før i Norge pga prosent eller magiske urter eller noe.Brennevin er jo fantastisk. Her kan man Defintivt få både oppturer og nedturer. Selv er jeg spesielt glad i gin, hvor favoritten er Dodds Gin. Denne er for øvrig håpløs å få tak, så jeg lever fint med The Botanist og andre «hyllevarer».
Ellers glad i det meste, og har etter Paristuren min i fjor, fått sansen for Chartreuse.
Uansett, noen som vil anbefale noe artig?
Håh! Der er det mye godt! Absente 55 er perfekt å innvie seg med.Jeg har aldri prøvd Absint, men det står på ting jeg skal prøve før jeg dør lista… Det var forbudt med Absint før i Norge pga prosent eller magiske urter eller noe.
8 års borgerkrig kan bare føre til total kapitulering av en side, eller innblanding fra naboeneJeg sluttet med Vodka når Russland invaderte Ukraina, for jeg likte kun russisk Vodka….
drakk vodka til sjømat som alternativ til akevitt, eller på lag eller feks nyttårsaften… Ikke annet enn det. Men østeuropeisk/russisk vodka er så ren at du ikke en gang får hangover etter lag eller nyttårsaften.
Jeg drikker ikke Bourbon lenger heller da pga Trump, selvom jeg alltid pleier å kjøpe en flaske på sommeren, det ble istedenfor noen Blends fra Skottland..8 års borgerkrig kan bare føre til total kapitulering av en side, eller innblanding fra naboene
Men det er bra at du ikke drikker vodka som er laget av blodtørste mennesker som bare ønsker å pulverisere hele kontinentet for å ha det gøy.
Skål.
Jeg dømmer aldri folket for lederen sin.Jeg drikker ikke Bourbon lenger heller da pga Trump, selvom jeg alltid pleier å kjøpe en flaske på sommeren, det ble istedenfor noen Blends fra Skottland..
Bourbon gikk farlig fort med da i gamle dager, fordi det er så billig og så smooth og lett å drikke med is.
Ene blenden står fortsatt siden våren, rettelse påsken taxfree, Bourbon kunne risikere å ryke med iløpet av en uke pluss en helg.
Og som vanlig, er det minst halv av forumet som ikke har sett den dype ironien som satt der8 års borgerkrig kan bare føre til total kapitulering av en side, eller innblanding fra naboene
Men det er bra at du ikke drikker vodka som er laget av blodtørste mennesker som bare ønsker å pulverisere hele kontinentet for å ha det gøy.
Skål.
8 års borgerkrig kan bare føre til total kapitulering av en side, eller innblanding fra naboene
Skål.
Enig, jeg har ikke noe imot Amerikanere mut av Trump, men det var noe jeg sa på et annet norsk forum der det var snakk om lek om å boikotte ting fra Usa, og derfor skippet jeg Bourbon på sommeren i år.Jeg dømmer aldri folket for lederen sin.
Det er som å si at alle her i landet er fullstendig enige med det Jonas gjør og sier.
Man må bare drikke hva man ønsker.Enig, jeg har ikke noe imot Amerikanere mut av Trump, men det var noe jeg sa på et annet norsk forum der det var snakk om lek om å boikotte ting fra Usa, og derfor skippet jeg Bourbon på sommeren i år.
Bourbon pleier jeg alltid å kjøpe en av på sommeren.
Bourbon er godt, så mulig jeg kjøper neste år. Har litt å si at blenden var så billig på Taxfree også da.
I år hadde jeg mer lyst på Rom og Blended Whisky, men litt av det har å gjøre med forums og Trump.
Jeg har blitt veldig interessert i lagrede Rom og å lære mer om dette. Litt nerding.
Uansett så er ikke Russisk vodka tilgjengelig i Norge og Sverige pga sanksjonene, og det var favoritten min. Bourbon fordi det var her diskusjon på nett der jeg forsvarte Tesla og Apple osv, så sa jeg at jeg kunne prøve å unngå å kjøpe Bourbon eller Jack.Man må bare drikke hva man ønsker.
Fordi fremtiden er ikke avgjort med hva politikerne ønsker seg, da blir den enda mindre avgjort med hva vi kjøper i butikken.
Operasjon Barbarossa feilet ikke fordi verden kjøpte alt for lite tyske schnaps![]()