Vis vedlegg 65986
Mange mener dette er verdens beste vodka. (Edit: Crystal head vodka)
Kjøpte den kun som en kuriositet.
Er den god? Aner ikke. Er den vond? Nei.
Hva smaker den? ingenting.
Men den var veldig lett å drikke. Som hør og bør med alkoprosent på 40 så stakk det litt i ca 1sek idet den forsvant nedover, men thats it. Ingen vond ettersmak eller den typiske beiske spritsmaken. Jeg prøvde større og større slurker bare for å se hva som skjedde. For å se om det "brant i halsen" Nope. Nada. Ingenting. Kun det ene sekundet spriten passerte ganen.
Sikkert fint å lage drinker av hvis målet er å bli stupfull.
Uff, nå fikk jeg flashback.. Appelsin, sukker og en liter av denne = en jævlig dårlig dag derpå. Men den var god der og da, og jeg vant festen@ErikR
Hvis du vil ha en vodka som smaker litt bør du gå for Zubrowka.
Har drukket meg kanakas på denne et par ganger.
Det er jo ikke meningen at vanlig vodka skal smake noe særlig, men denne gjør faktisk det.
![]()
@ErikR
Hvis du vil ha en vodka som smaker litt bør du gå for Zubrowka.
Har drukket meg kanakas på denne et par ganger.
Det er jo ikke meningen at vanlig vodka skal smake noe særlig, men denne gjør faktisk det.
![]()
Det er helt riktig. Ola Dunk forbinder tequila med Sierra og salt og sitron...Min siste anskaffelse til et stadig økende barskap. Fortaleza Tequila Blanco!
Vil forøvrig nevne at tequila er svært undervurdert i Norge. Det er dessverre alt for dårlig utvalg av Tequila på vinmonopolet så de fleste har dårlige erfaringer med Sierra og lignende som dessverre ikke gir gode smaksopplevelsene.
Noen som vil reflektere rundt smaken til (Nord)Marka? Synes absolutt den har noe for seg, men synes den er for søt.