Ikke så rart. De er overraskende grimme klokker, mulig de passer best som gave til damer på 80+?Kommer stadig ut PP Ellipse, overraskende mange av disse, men virker jo tungsolgte?
Ikke så rart. De er overraskende grimme klokker, mulig de passer best som gave til damer på 80+?Kommer stadig ut PP Ellipse, overraskende mange av disse, men virker jo tungsolgte?
Tips: Det kommer en hvit 16570 til salgs snart (fra IG story, lagra ikke bilde. Edit: fant det). Pris 85k. Går nok fort.
Vis vedlegg 276079
www.urmaker-bjerke.no
Under 14min. Jeg så det på IG story og da var den solgt.![]()
Rolex Explorer II - Urmaker Bjerke
Explorer serien har en rik og spennende historie og har vært med på flere av verdens aller tøffeste ekspedisjoner. Den ble benyttet til den første bestigningen av Mt Everest og vår egen Erling Kagge brukte den på sine ekspedisjoner til jordens “tre ekstremer”. Hva du bør vite om denne klokken...www.urmaker-bjerke.no
Solgt på under timen![]()
Den fikk jeg![]()
Rolex Explorer II - Urmaker Bjerke
Explorer serien har en rik og spennende historie og har vært med på flere av verdens aller tøffeste ekspedisjoner. Den ble benyttet til den første bestigningen av Mt Everest og vår egen Erling Kagge brukte den på sine ekspedisjoner til jordens “tre ekstremer”. Hva du bør vite om denne klokken...www.urmaker-bjerke.no
Solgt på under timen![]()
GratulererDen fikk jegGikk på 1 min
Den fikk jegGikk på 1 min
Den fikk jegGikk på 1 min
Henger på Milgauss z-blue også. En 2020/21 går greit og skaffe for rundt 100k.Gratulerer, Exp2 Polar både i fem og seks siffer utgave er undervurdert mener jeg. Det er en fantastisk flott klokke og "meget rimelig" i forhold til resten av Rolex katalogen. En av de flotteste hvite skivene deres samt skikkelig "tool" watch. Digger også bezel, men den er kanskje ikke flashy nok for #invistorene. Gjør det dog mulig med gode kjøp som du gjorde her !
Flott. Tar de samme kommisjon (15%) for Rolex som andre ur?Solgte kona sin Rolex datejust mellom bjerle vintage og må si den ble solgt raskt!
tok litt tid med sjekk av urmaker/kontrakt skriving og tilstands rapport! Men når alt var ferdig og klokken var klar til salg gikk den på dagen! ANBEFALES!