Bjerke Vintage & Pre-owned

Tips: Det kommer en hvit 16570 til salgs snart (fra IG story, lagra ikke bilde. Edit: fant det). Pris 85k. Går nok fort.
EBFF535D-9BE4-4F62-A325-2AD7F3C7F5A4.png

Redigert:
Tips: Det kommer en hvit 16570 til salgs snart (fra IG story, lagra ikke bilde. Edit: fant det). Pris 85k. Går nok fort.
Vis vedlegg 276079

Solgt på under timen o_O

• Trist
Reaksjoner: kire

Solgt på under timen o_O
Under 14min. Jeg så det på IG story og da var den solgt.

Prisen var åpenbart for lav, i og med at den gikk så raskt. I følge denne artikkelen er prisen på en fin og komplett 16570 nå på nærmere 100k i det internasjonale markedet:
https://www.fratellowatches.com/grail-watch-rolex-explorer-ii-16570/#gref

Har egentlig bare ventet på at markedet verdsetter denne modellen på samme nivå som andre sportsmodeller fra samme tidsperiode - 16570 er helt rå:)

• Liker
Reaksjoner: Armitage og Thorvald

Solgt på under timen o_O
Den fikk jeg :mrgreen: Gikk på 1 min

Forstår ikke prisingen til Bjerke på sportsmodellene til Rolex. Alt foruten veldig gamle Explorer 1 eller Seadweller ryker stort sett umiddelbart, her må det jo være mulig å øke prisene som gir mer til både selger og Bjerke?

Den fikk jeg :mrgreen: Gikk på 1 min

Gratulerer, Exp2 Polar både i fem og seks siffer utgave er undervurdert mener jeg. Det er en fantastisk flott klokke og "meget rimelig" i forhold til resten av Rolex katalogen. En av de flotteste hvite skivene deres samt skikkelig "tool" watch. Digger også bezel, men den er kanskje ikke flashy nok for #invistorene. Gjør det dog mulig med gode kjøp som du gjorde her !

• Elsker
Reaksjoner: mph90
Gratulerer, Exp2 Polar både i fem og seks siffer utgave er undervurdert mener jeg. Det er en fantastisk flott klokke og "meget rimelig" i forhold til resten av Rolex katalogen. En av de flotteste hvite skivene deres samt skikkelig "tool" watch. Digger også bezel, men den er kanskje ikke flashy nok for #invistorene. Gjør det dog mulig med gode kjøp som du gjorde her !
Henger på Milgauss z-blue også. En 2020/21 går greit og skaffe for rundt 100k.
1642062251796.png

• Liker
Reaksjoner: .TP og icejeep
Solgte kona sin Rolex datejust mellom bjerle vintage og må si den ble solgt raskt!
tok litt tid med sjekk av urmaker/kontrakt skriving og tilstands rapport! Men når alt var ferdig og klokken var klar til salg gikk den på dagen! ANBEFALES!
Flott. Tar de samme kommisjon (15%) for Rolex som andre ur?