Ban
Støttemedlem
- Medlem
- 16. sep. 2013
125.000kr.Noen som så hva 2013 submarineren ble lagt ut for?
Synes i grunnen dette er litt stiv prising. Som forhandler av merket tror jeg de kjenner på en vanskelig balansegang, men i mitt hode har de lagt seg litt for høyt her. Mon tro om Rolex synes det er greit at Norges største AD bidrar til å opprettholde dette nivået på brukt stål?Fungerer fint her. 160k for Batman.
Synes i grunnen dette er litt stiv prising. Som forhandler av merket tror jeg de kjenner på en vanskelig balansegang, men i mitt hode har de lagt seg litt for høyt her. Mon tro om Rolex synes det er greit at Norges største AD bidrar til å opprettholde dette nivået på brukt stål?![]()
Mulig det hvis man sammenligner med Finn, og alle vet jo at folk som selger på Finn opererer med edruelige priser... Klokken Bjerke selger er heller ikke komplett, da den mangler originalt garantikort. I tillegg synes jeg klokken ser ut som den har blitt godt brukt siden 2017. Hadde dette vært en "god pris" hadde den gått med en gang.Den billigste Batman jeg fant på Finn.no lå til 159k. I tillegg får du her garanti på et år, tilstandsrapport på urverket og en garanti på at klokka er ekte. Selv om jeg syntes klokka er dyr, så syntes jeg ikke Bjerke har lagt seg høyt på denne.
Mulig det hvis man sammenligner med Finn, og alle vet jo at folk som selger på Finn opererer med edruelige priser... Klokken Bjerke selger er heller ikke komplett, da den mangler originalt garantikort. I tillegg synes jeg klokken ser ut som den har blitt godt brukt siden 2017. Hadde dette vært en "god pris" hadde den gått med en gang.
Klart den blir solgt til slutt. Den siste idioten er ikke dau ennåFor så vidt enig i det, men om jeg hadde vært i markedet for en Batman hadde jeg følt meg mye tryggere på å kjøpe fra Bjerke, og på Finn er dyreste Batman priset til 180k. Selv om denne ikke ble revet bort på sekundet så tror jeg vel ikke Bjerke kommer til å slite med å selge denne. Time will show.
Stor skive, rette lugs og 41mm. For min del er jeg redd det oppfattes som i det største laget. Spesielt for en slik type klokke.Hvorfor har ingen plukket opp den Breguet’en?
Utrolig flott!
www.urmaker-bjerke.no