Bjerke Vintage & Pre-owned

Liker og liker ikke. Skal absolutt innom, så står ikke på det.
Men historisk sett har det blitt ødelagt mange flotte vintage klokker ved service hos AD.
Kan de nok om vintage?
Er planen å polere opp og skifte falmede skiver/inserts før de havnet i glassmonteret?

Meg bekjent har jeg ikke møtt på en AD som kan noe særlig om vintage - de nerder ikke som oss, tror jeg?

Men spennende konsept!

Liker og liker ikke. Skal absolutt innom, så står ikke på det.
Men historisk sett har det blitt ødelagt mange flotte vintage klokker ved service hos AD.
Kan de nok om vintage?
Er planen å polere opp og skifte falmede skiver/inserts før de havnet i glassmonteret?

Meg bekjent har jeg ikke møtt på en AD som kan noe særlig om vintage - de nerder ikke som oss, tror jeg?

Men spennende konsept!
Forventer at de har økonomi til å hente nødvendig kompetanse og at konseptet blir gjennomført. Prisene blir nok deretter, men tror mange vil betale premium for skikkelig vintage. Er det noen i klokkenorge som kan få til dette så er det Bjerke ;)

Spennende, absolutt.
Håper de er forsiktige med vintage klokkene. Her blir du også beskyttet mot å få fake.

8

• Liker
Reaksjoner: Heftos
Snakket med en hos Bjerke som kommer til å ha ansvaret for å besvare forespørsler, og ønsket henne lykke til med å informere kunden om at hans after-market diamantsatte Chronomat muligens ikke er den invisteringen han hadde sett for seg..;):p

Redigert:
Spent på hvordan de ser på eventuelt kjøp/innbytte i utenlandsk klokke der MVA ikke foreligger?
1600424003614.png

• Liker
Reaksjoner: Grendel