Smak er jo som sagt veldig subjektivt, men jeg takler bare ikke Chip Foose![]()
Personen eller arbeidet hans?
Smak er jo som sagt veldig subjektivt, men jeg takler bare ikke Chip Foose![]()
Personen eller arbeidet hans?
Arbeidet!
Stilen hans funker kanskje på klassiske Ford hotrods, men på alt nyere enn 1930 synes jeg det blir helt håpløst.
Alt han gjør er stort sett å lene frontruten bakover, stappe noen digre krom-donks inn i hjulbuene og call it a day.
At folk fortsatt digger Eleanor er et av tidenes store mysterier. (beklager til alle Eleanor eierne på forumet)
(Jeg vurderer å bestille en iX, men har lyst til å se EQS først!)
EQS må være rimelig stygg for å overgå denne
Jeg skjønner ikke hva BMW driver med for tiden med de enorme vulgære grillene og linjer som ikke harmonerer noe sted. Smaken er vel som baken - men jeg klarer ikke å se skjønnheten i denne f.eks. Vis vedlegg 240350
Enig, skjønner ikke hvorfor de ikke bare kunne puttet den nye drivlinjen inn i dagens X5 med noen små tweaks - case closed. Både i4 og iX3 ser jo ut som andre BMW’er....
Det sagt, jeg har veldig sans for i3 - som jo er noe helt for seg selv.
Kjører i3 som bybil selv - genial bil til sitt bruk!
Når det gjelder stygge el-biler er det få som matcher Jaguar E-pace eller hva den heter. Snakk om katastrofe! Den stakkaren som designet den må jo ha vært dritings... BMW'n over her var ikke akkurat noen designperle den heller. Da vil jeg tvert i mot hevde at Tsjekkeren til @Oddemann var en riktig så fin bil i forhold.EQS må være rimelig stygg for å overgå denne
Jeg skjønner ikke hva BMW driver med for tiden med de enorme vulgære grillene og linjer som ikke harmonerer noe sted. Smaken er vel som baken - men jeg klarer ikke å se skjønnheten i denne f.eks. Vis vedlegg 240350
Når det gjelder stygge el-biler er det få som matcher Jaguar E-pace eller hva den heter. Snakk om katastrofe! Den stakkaren som designet den må jo ha vært dritings
Selv de beste kan gjøre feil.Ian Callum er vel ellers en legendarisk designer.
Edit: Har du egentlig sett på utslippstallene på de moderne dieselene til MB? Det er ikke mye å snakke om. Selv om jeg respekterer at man ideelt sett ikke vil forurense nærområdet.
Dette @Genta!
Tror ikke han gjorde feil. Den er jo fin forfra, men han gikk enten lei eller tom for penger når han kom til B-stolpen. Derfra og bakover er helt krise.Selv de beste kan gjøre feil.