Vis vedlegg 84928
Er denne ny? Kan ikke si jeg har sett den før. Finner ingen info- verken hos Omega eller andre..
Denna linen är flott men inte de andra James Bond seamasternaDenne 1948-LEen fra Omega er fantastisk flott. Spesielt versjonen med liten sekundviser er tilnærmet perfekt i mine øyne.
Enig, denne er på kanten til perfekt.1948-LEen fra Omega er fantastisk flott. Spesielt versjonen med liten sekundviser er tilnærmet perfekt i mine øyne.
Jepp, ser absolutt ingen grunn til at denne ikke kunne få permanent plass i katalogen deres. Det er i det hele tatt for mange Limited Editions for tiden, og ofte er disse så gjennomførte og flotte at man må lure på hvorfor de begrenser produksjonen. Seiko er jo regjerende verdensmester i akkurat dette.Enig, denne er på kanten til perfekt.MEN selvfølgelig Limited Edition... Omega er til å grine av, de trenger en real opprydding imho.
Den er ny. Hvor så du slippet av LLD 36mm? Finner kun Oris 65 ved febrilsk googlesøk.Longines skal ha sluppet legend divers i 36mm. Men hva med denne.. er den ny?