Baselworld 2018

Hvilket merke følge du tettest under Baselworld?

  • Rolex

    Stemmer: 122 54,0%
  • Omega

    Stemmer: 19 8,4%
  • Seiko

    Stemmer: 20 8,8%
  • Zenith

    Stemmer: 5 2,2%
  • TAG Heuer

    Stemmer: 1 0,4%
  • Hublot

    Stemmer: 1 0,4%
  • Patek

    Stemmer: 13 5,8%
  • Breitling

    Stemmer: 7 3,1%
  • Annet merke

    Stemmer: 38 16,8%

  • Antall stemmer
    226
Tror lyset her spiller et puss, da jeg på flere bilder har trodd det samme som deg. Som på 16710, vil den blå delen av aluinserten gå fra døll mørke, mørke blå til poppende lyseblå med kun en liten bevegelse når lysrefleksjonen blir litt annerledes. I lysmiljøet bildet ovenfor er tatt, med spotlights, o.l., vil man kunne få poppende blå innen små bevegelser av klokka.

Det som taler i mot mitt resonnement er rett og slett at det rød virker upåvirket...
 
Tror lyset her spiller et puss, da jeg på flere bilder har trodd det samme som deg. Som på 16710, vil den blå delen av aluinserten gå fra døll mørke, mørke blå til poppende lyseblå med kun en liten bevegelse når lysrefleksjonen blir litt annerledes. I lysmiljøet bildet ovenfor er tatt, med spotlights, o.l., vil man kunne få poppende blå innen små bevegelser av klokka.

Det som taler i mot mitt resonnement er rett og slett at det rød virker upåvirket...

Har lagt merke til det samme selv på diverse bilder og avvist det som lysforhold. Her var bare forskjellen veldig tydelig/på samme bilde, men jeg antar du har rett. Veldig rart om INGEN skulle finne på å nevne at de også har lagd en coke-versjon.
 
DDF157E7-AA79-4B66-9797-2FB98DC5ED8F.jpeg
Basel eller Scmassel, samma det. Kjempegøy uansett
 
Hehe, den er jo genial å bruke. Vanntett og greier. Så mye mas om de knappene. Why really care.

Prisen er kjipere enn knappene:)

Hadde jeg hatt 330' (eller hva den koster) til en PP skulle jeg kjøpt denne med stor glede!

Syns argumentet med at det er praktisk er ganske så godt! Men det ser litt kjipt ut syns jeg.
 
Jeg kommer til å ringe London i morgen tidlig for å avbestille. Jeg kan ikke leve med den der. Gnisten sloknet. Hadde ikke lagt merke til denne.

Du skal jo uansett kjøpe din neste klokke fra en independent. Eller?
 
  • Liker
Reaksjoner: Nillo87
Tror lyset her spiller et puss, da jeg på flere bilder har trodd det samme som deg. Som på 16710, vil den blå delen av aluinserten gå fra døll mørke, mørke blå til poppende lyseblå med kun en liten bevegelse når lysrefleksjonen blir litt annerledes. I lysmiljøet bildet ovenfor er tatt, med spotlights, o.l., vil man kunne få poppende blå innen små bevegelser av klokka.

Det som taler i mot mitt resonnement er rett og slett at det rød virker upåvirket...

Du glemmer at @Rød er iskald, og sjelden lar seg påvirke av noe som helst.