Ser at folk faller i staver av en Sea-Dweller på 43mm med cyclops (que? jadda, jeg så den røde skriften....), men er ikke Datejust 41 langt mer interessant? 3235-verk, blå skive, tynn og diskret, hallo?
Ellers var det mye gråstein, Omega med ferdiglaget patina? Ellers takk!
Noen godbiter synes jeg det var. Blant annet disse, et knippe av mine favoritter fra Baselworld 2017:
FF Mil-Spec, What's not to like? Kanskje min absolutte favoritt fra Basel..... Gruser Sea-Dweller IMO....
Seiko 62Mas, håndlaget, ja takk! Se så mye kulere den er enn en Sub eller Seamaster....; )
Jeg har aldri vært noen fan av Tag Heuer, en vintage Heuer Monaco er kanskje det eneste som kan fange min oppmerksomhet, men denne reissuen av Autavia var uvanlig flott. Bra priset er den også.
Carl F. Bucherer Manero Flyback. Hvis man skal ha old school skive på en kronograf, synes jeg de har lyktes bedre enn de fleste. Litt Patek-vibber kanskje, men det gjør ikke noe. Sjekk ut den med sort skive...
Litt mer vintage-vibber, Patek Philippe gjør som vanlig akkurat det bedre enn de fleste (Heisann Omega). Deres ref. 5320G Perpetual Calendar er rett og slett nydelig.