Major tisselurfaktor kl 12. "Tegneserieboblen" ser veldig rart ut i mine øyne.
Speedmaster er legendariske for å ha en fullutstyrt pølse på 12 marker'n.
Jeg pleier å si at den Professional utgave er den meste mannlige klokke som fins.
Major tisselurfaktor kl 12. "Tegneserieboblen" ser veldig rart ut i mine øyne.
Godeste Arnold Schwarzenegger lanserer i disse dager sitt eget klokkemerke på Basel. Etter bildene å dømme kan dette se ut som Invicta for de mer pengesterke (men som enda kompenserer knallhardt for noe jeg bare må tro er ekstremitetsrelatert). 1000$ blir snittprisen og 52mm blir snittdiameter. Ser for meg mange vil bytte ut pinglesubbene sine i tiden som kommer.
![]()
![]()
http://www.watchtime.com/blog/baselworld/arnold-schwarzenegger-previews-new-watch-brand-at-baselworld-2015/
Godeste Arnold Schwarzenegger lanserer i disse dager sitt eget klokkemerke på Basel. Etter bildene å dømme kan dette se ut som Invicta for de mer pengesterke (men som enda kompenserer knallhardt for noe jeg bare må tro er ekstremitetsrelatert). 1000$ blir snittprisen og 52mm blir snittdiameter. Ser for meg mange vil bytte ut pinglesubbene sine i tiden som kommer.
![]()
![]()
http://www.watchtime.com/blog/baselworld/arnold-schwarzenegger-previews-new-watch-brand-at-baselworld-2015/
Skuffet! Forventet nå en ekte tool-watch med navnet "GET TO DA CHOPPAH!", med en 70mm kasse i gun-metal og camo-finish, helikopterpropell visere og en bronsefarget skive laget av nedsmeltede patroner.
Oh well, vi har alltids neste års Basel, får håpe Arnold tar til fornuften innen da.
+1
Hadde veldig høye forventninger til AS sine klokker, han var jo involvert hos AP tidligere og har vært klokke entusiast i alle år. Dette er en mageplask slik jeg ser det. Har ingen håp til at det blir bedre i framtiden da dette er helt feil retning. I motsetning til mange er jeg mest glad for Rolex sine nyheter i år. Hver sin smak.
Kanskje hvis Shwarzy jobber med designavdelingen i Rolex, blir det endelig en 42mm Sub uten cyclope.
![]()
Carrera Calibre 18 Chronograph er noe av det bedre som er blitt presentert på Basel i år.
Bare synd jeg ikke er noen Tag´Man!
Gir du den mannen kontroll over roret der i ett år ville hele kolleksjonen plutselig vokst med 15mm og samtlige modeller ville fått nytt navn og minst 100 forskjellige varianter hver, mesteparten av dem i gull. Hele gull-lageret til Rolex ville blitt smeltet ned på en gang og brukt opp på en ukes produksjon, før hele merket kollapser og går konkurs.
Og når du spør ham hva som gikk galt: "waaat I taought dat it wud maek it beddah. Staph wif dat tone and come oveh heer I will crash you!"
Edit: er ikke heeeelt edru akkurat nå. Men jeg lo godt selv så...