Basel 2019: Spekulasjoner Rolex

Tror nyhetene må synke litt inn, men Rolex blir stadig mer uinteressant. Synes heller de kunne sluppet nyhet om at de har til hensikt å levere klokker, og i tillegg funnet en mer kundevennlig forhandler i Oslo
 
Svanger ?

upload_2019-3-20_13-13-50.png
 
Som jeg kommenterte på Rolexforum Norge på Facebook:

1. Jeg likte YM 42, men vil ha den i stål

2. Batman på jubilee blir jeg helt svimmel av. Gi meg Oyster for f***

3. Syns faktisk Sea-Dweller i two-tone er vinneren, trist men sant
 
  • Liker
Reaksjoner: halkla
Noen som har hørt om de oppgraderer urverket på eksistende modeller (explorer, sub etc) eller om det kun er disse «nye» modellene som har oppgradert urverk?
YMi stål og rosègull har fått nye oppdaterte urverk og heter nå 126622 og 126655
 
Selger denne venteplassen som også kan benyttes for å reservere en Tudor PB01, ta kontakt for pris. Ryktes fra AD at det kommer prisstigning på venteliste for venteliste prisene snart.

Men du kan bruke amex for å betale venteventelistekostnaden og på den måten tjene eurobonuspoeng!

E: Snedig, den vanlige svarte gmt masteren er borte fra nettsiden.
 
Redigert:
Gull på Sea-Dweller er like passende som å produsere en dykkerflaske i gull. Jeg liker ikke TT Subs heller, men en SD i gull er nesten på grensen til komisk. Hva skjedde med «Tool» i Toolwatch?
Den er endret fra å beskrive bruksområdet til klokken, til å beskrive den som har designet klokken.......
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Ikke bra. En sd skal være en "toolwatch" eller bæres annerledes enn mange av de andre modellene. De fleste har ikke en sd som toolwatch. Men jeg mener den skal gi noe annet da.
 
Kan noen fortelle meg om det er noe mer nytt med Dj36´n som lanseres nå utover et nytt urverk og svart/grå sunburst-skive?

Den nye kassen fører med seg helt nye proporsjoner. Skiven er blitt litt større, bezelen litt smalere og lugsene litt tynnere. Dette gjør at skiven blir mer fremtredende i totalinntrykket til klokken, og det er mulig den som følge bærer større på armen selv om den har noe mindre lugs.

Personlig liker jeg nok den gamle litt bedre.

Her er en direkte sammenligning:

Ny:

m126200-0002.png

Gammel:

m116200-0058.png


Du kan eventuelt åpne begge bildene i nye faner og trykke frem og tilbake mellom dem for å lettere se hvor forskjellene ligger.
 
Redigert:
Jeg
Den nye kassen fører med seg helt nye proporsjoner. Skiven er blitt litt større, bezelen litt smalere og lugsene litt tynnere. Dette gjør at skiven blir mer fremtredende i totalinntrykket til klokken, og det er mulig den som følge bærer større på armen selv om den har noe mindre lugs.

Personlig liker jeg nok den gamle litt bedre.

Her er en direkte sammenligning:

Ny:

m126200-0002.png

Gammel:

m116200-0058.png


Du kan eventuelt åpne begge bildene i nye faner og trykke frem og tilbake mellom dem for å lettere se hvor forskjellene ligger.

Takker! Ser ut til at timesindeksene også er blitt lengre.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Finnes det er oversikt over absolutt alle endringene/nye modeller ? Kommer ofte en ny dail her eller der som lett kan misses.