Audemars Piguet-tråden

Spm er: HAR du fortsatt den Rosén??? Og hva koster den? Siden lysten har fått en knekk.. :)

Nei, men om du er drittkeen og villig til å betale 170+ så kan jeg se på muligheten for å sette deg i kontakt med han som kjøpte den ;)

Edit: Kjøp heller 5167'en min. Service koster ikke en milliard.
 
Nei, men om du er drittkeen og villig til å betale 170+ så kan jeg se på muligheten for å sette deg i kontakt med han som kjøpte den ;)

Edit: Kjøp heller 5167'en min. Service koster ikke en milliard.
Hehhee. Trenger ikke poor man´s Nautilus når jeg har Nautilus ;) Neida. Men jeg er så gira på å prøve en 15300 ass. Og hvis jeg tror den er sååå fet som den ser ut som så kan jeg være villig til å gi 170 iallfall. Men spørs litt på stand osv osv. Og jeg må jo seff selge min i stål først. En enkel sak forøvrig ;)
 
Hehhee. Trenger ikke poor man´s Nautilus når jeg har Nautilus ;) Neida. Men jeg er så gira på å prøve en 15300 ass. Og hvis jeg tror den er sååå fet som den ser ut som så kan jeg være villig til å gi 170 iallfall. Men spørs litt på stand osv osv. Og jeg må jo seff selge min i stål først. En enkel sak forøvrig ;)

Sälj allt och bli OWG med denna istället ;)
Royal Oak open works

Behöver säkert komplementera med en iPhone - i tillfälle du önskar se tiden!


Men vem bryr sig när den ser ut så här :D
 
De fleste selskaper har flere poulære serier og modeller. Men med AP virker det som at det nesten kun dreier seg om Royal Oak og med stor vekt på modellen med dato i stål, fortrinnsvis blå skive. Hva syntes dere ?
 
  • Liker
Reaksjoner: sigmundandersen2
De fleste selskaper har flere poulære serier og modeller. Men med AP virker det som at det nesten kun dreier seg om Royal Oak og med stor vekt på modellen med dato i stål, fortrinnsvis blå skive. Hva syntes dere ?
Det er ikke uvanlig at produsentene har en modell som er mer populær enn noe annet (Du hører Breguet, du tenker type XX, du hører Blancpain, du tenker FF).
Ser som regel RO, men jeg ser også en del ROO.
Men ja, lite dressklokker fra AP her på sonen. Selv har jeg siklet på en Jules Audemars en stund.
 
Beklager skrivefeil. Skjønner at jeg er i fint selskap hvor det ikke er akseptabelt. Takk for rettelse, skal ikke gjenta seg. :p
 
Dubbel 15300

lE1bDPe.jpg
 
Akkurat byttet til meg en ROO av den nye typen med safirglass osv på lærrem.
Tenkte å kjøpe lenke å putte på, men lurer på om den vanlige varianten passer?
ser det ligger noen på chrono, men heller ikke keen på å ende med no fake heller...noen tips?