Må legge det inn et bilde her også for å holde liv i ap trådenhvor er resten av ap'ene på tidssonen folkens ?
Nyankommen 15300 her! Endelig med i klubben etter lengre tids leting
Må legge det inn et bilde her også for å holde liv i ap trådenhvor er resten av ap'ene på tidssonen folkens ?
Meget friske farger på de nye diverne må jeg si jaEgner seg nok best til sommerbruk på stranden eller i båten , bør dukke opp noen i litt mer nøytrale farger og kanskje keramisk kasse og bezel etterhvert hvis de skal satse på å selge mange
![]()
Meget friske farger på de nye diverne må jeg si jaEgner seg nok best til sommerbruk på stranden eller i båten , bør dukke opp noen i litt mer nøytrale farger og kanskje keramisk kasse og bezel etterhvert hvis de skal satse på å selge mange
![]()
Hehe, bra@Kamil Det gjorde ont och se så tog bort den.
Hvilken serviceintervall har dere kjørt på AP'ene deres? Min 15300 er en 2009- modell og er vel sånn sett moden for service iht. boka. Ettersom den er relativt nyanskaffet sliter jeg imidlertid med tanken på å skilles så kjapt. Vurderer derfor hvor lenge det er "trygt" å vente. Har dere noen tanker om dette? En annen ting er servicekostnadene, som på Bjerke nå ble anslått å ligge mellom 15 - 20 k![]()