Audemars Piguet-tråden

Jeg var innom en Audemars Piguet butikk i dag, og prøvde en 15202 i rose gold. Tanken var å prøve originalen i stål, men den hadde de ikke inne for øyeblikket. Desverre ble det litt blandede følelser av førsteinntrykket. Klokka ser bra ut fra avstand, men den sitter ikke akkurat perfekt ved nærmere inspeksjon. Mulig den sitter litt bedre etter tilpasning, men man kan vel trygt si at klokka er litt stor for mitt håndledd? Hva tenker dere, er jeg litt for kritisk?

Tror du er inne på noe, klokka ser litt bred ut på armen din.

Etter min mening burde du fortsette å lete etter den klokka som sitter perfekt på din arm i tilegg til selvefølgelig faller i smak designmessig. Det å tro at man venner seg til hvordan klokka bærer fordi man virkelig liker klokka har jeg ikke mye tro på. Ofte blir det bare mer og mer irriterende. Er mye bra å velge i der ute. Selv om APen er kul klokke er det viktigere at den passer til deg. Det er du som skal leve med den. Finnes både smalere klokker og klokker hvor lenka curver mer. Skal du bruke så mye penger på en klokke så ta tiden til hjelp.

Har oppleved det samme selv flere ganger, vært forelsket en klokke for å så finne ut at den sitter helt galt på hånden min. Det være seg Rolex sub som jeg synes ble liten til noen Omega modeller hvor jeg syntes baklokke under kasse ble for stort så den liggende får høyt på armen med for tynn kasse (dårlig forklart, håper det git litt mening).
 
HJELP! Kan noen hjelpe med dette? Jeg har kjøpt GUmmireim til 15300 rose. JEg kjøpte en som har sittet på en AP 26300. Denne skulle, etter alle solemerker, passe til min. Men den gjør ikke det tror jeg. Iallfall virker det som hakket inn i endene på reimen ikke er dype nok for plotsene. Kan dette stemme? Er ikke denne reimen den samme som kalles City of Sails? Med ref nr BR.403.064.002CA? Isåfall er spm mitt, vil den kanskje bare bli slik - siden 15300 egentlig aldri har blitt levert med gummireim? KAn dette fikses på, evt prøve å lage noen dypere hakk i gummien? Hjelp.
 
HJELP! Kan noen hjelpe med dette? Jeg har kjøpt GUmmireim til 15300 rose. JEg kjøpte en som har sittet på en AP 26300. Denne skulle, etter alle solemerker, passe til min. Men den gjør ikke det tror jeg. Iallfall virker det som hakket inn i endene på reimen ikke er dype nok for plotsene. Kan dette stemme? Er ikke denne reimen den samme som kalles City of Sails? Med ref nr BR.403.064.002CA? Isåfall er spm mitt, vil den kanskje bare bli slik - siden 15300 egentlig aldri har blitt levert med gummireim? KAn dette fikses på, evt prøve å lage noen dypere hakk i gummien? Hjelp.

Jag sa ju det till dig. La till och med upp en bild på differensen.. norrmän asså. Ni måste börja lyssna på oss svenskar ;)
 
Når skrev du dette?

Haha, Facebook grupp i början av april ;)

"Gummibandet till city of sails passar inte till dina end links. Då måste du köpa nya end links också. Övre är till rubber.
IMG_1007.JPG

Ditt svar
Jeg HAR end links i stål. Rosè gull end links skal passe til gummi vel? Har prøvd før. Men reimen var for lang.

Mitt svar
Jag hade bandet till rose och gummi från city of sails. Dessa använde olika endlinks. Men är ju bara skruva av och se hur din ser ut. Den övre på min bild är till gummi.

Ditt svar

Ah, skjønner!

Men förstår gott att du chansa, den blev jävligt nice på gummi. Lite magic från Thomas så sitter dom :)

Men nästa gång, lyssna på svensken
:D
 
Hvilke gummireimer passer til 15300 gull?

Det handlar inte om vilken som passar till 15300, 26300, 26320, 15400. Som nämnt över så är det olika typer av plots till dem olika banden. Skall du ha city of sails bandet måste du ha plots som passar till det bandet.
IMG_1007.JPG


Skinn/läder/krokodil osv har metal i ändan. Gummibandet är helt i gummi.
IMG_1016.JPG


Så för att svara på frågan. Skall du ha guld och gummi behöver du nog få tag på bandet till Messi roc i guld möjligt det passar utan att du måste skifta plots.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: sigmundandersen2