Audemars Piguet-tråden

IMG_3328.JPG
IMG_3324.JPG
IMG_3310.JPG
IMG_3263.JPG
IMG_3243.JPG
Liker AP :D
 
Redigert:
Klokkelysten har i den siste tiden pekt mot en 15400 i stål med sort eller blå skive. Jeg er allerede inneforstått med det negative rundt svært nøyaktig (og flotte) polerte flater som lett kan ripes, men jeg har også lest om ting som var litt mer oppsiktsvekkende. Burde en kjøper ha reelle bekymringer for skjørheten på disse? Har hørt om skrekkhistorie hvor når man har prøvd å sette tiden, så har hele krona kommet med ut. Det høres ikke ut som noe verdt å bruke mye penger på. Oppspinn?
 
Klokkelysten har i den siste tiden pekt mot en 15400 i stål med sort eller blå skive. Jeg er allerede inneforstått med det negative rundt svært nøyaktig (og flotte) polerte flater som lett kan ripes, men jeg har også lest om ting som var litt mer oppsiktsvekkende. Burde en kjøper ha reelle bekymringer for skjørheten på disse? Har hørt om skrekkhistorie hvor når man har prøvd å sette tiden, så har hele krona kommet med ut. Det høres ikke ut som noe verdt å bruke mye penger på. Oppspinn?
Klart det är oppspinn! Alla kronor kan falla ut men klart det får mer uppmärksamhet när en klocka kostar 150'+
Yes har haft min AP diver några veckor och konstatera att bezelen får lätt hairlines inte djupa men tydliga i visst ljus. Jag skulle inte rekommendera en AP om du har OCD. Stål Rolex känns som ett bättre val i så fal. Men som min gode vän sa så länge klockan håller tiden har man en fin klocka och det är ju AP också dåliga på utan COSC ;)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: holmby og ahpadt
Den er nok helt rå IRL og perfekt som beater mtp materialet :p til den prisen kan man nesten få en lik med blå skive i RG brukt
 
Jeg var innom en Audemars Piguet butikk i dag, og prøvde en 15202 i rose gold. Tanken var å prøve originalen i stål, men den hadde de ikke inne for øyeblikket. Desverre ble det litt blandede følelser av førsteinntrykket. Klokka ser bra ut fra avstand, men den sitter ikke akkurat perfekt ved nærmere inspeksjon. Mulig den sitter litt bedre etter tilpasning, men man kan vel trygt si at klokka er litt stor for mitt håndledd? Hva tenker dere, er jeg litt for kritisk?
 

Vedlegg

  • IMG_3879.JPG
    IMG_3879.JPG
    157,3 KB · Visninger: 0
  • IMG_3880.JPG
    IMG_3880.JPG
    135,5 KB · Visninger: 0
  • IMG_3879.JPG
    IMG_3879.JPG
    157,3 KB · Visninger: 0