AP... Hva f. er poenget?

IMG_3700_zpsc6412ce0.jpg


DETTE er poenget!

Bare meg eller så denne fake ut?
(Jeg er ikke AP ekspert)
 
Ser ekte ut etter mitt skjønn. Det er sikkert de arabiske tallene du stusser litt på. Litt spesielle i forhold til andre ROO modeller
 
Synes den limiterte Messi-varianten av ROC er noe av det lekreste jeg har sett - på så lenge jeg kan huske... :mrgreen:

generate_stamp.php

Helt enig, dette er nok den ultimate grailklokken min. Synes "tantalum" bezelen har en ufattelig kul farge og gir klokken et veldig stilig særpreg, samtidig som den passer perfekt sammen med fargen til kassen. Rett og slett hakesleppende vakker. :D

Her er litt mer siklemateriale

Hands-On With The AP Royal Oak Leo Messi Chronograph (Live Pics + Pricing)

[video=youtube;IMDIHQOpCZk]http://www.youtube.com/watch?v=IMDIHQOpCZk[/video]
 
Ikke ment som anklagelse, så bare så rart ut:) veldig kul fargekombi. For meg blir pushere og krone for dominerende og skaper imho en ubalansert klokke, men synes Håndtverk og finish er rått!
 
Jeg prøvde denne i Geneve. Det er jo forholdsvis butikker i USA og ASIA som får denne klokken ble jeg fortalt.

Den er massiv og tung. Jeg prøvde Michael Schumacker LE også, den var enda tungere.

LJ var definitivt den kuleste ROO LE.
 
Synes ikke den var så tung.. siden jeg er vant til min barrichello... det er vel alltid sånn at det er Boutiques som får flest LE.

Jeg prøvde denne i Geneve. Det er jo forholdsvis butikker i USA og ASIA som får denne klokken ble jeg fortalt.

Den er massiv og tung. Jeg prøvde Michael Schumacker LE også, den var enda tungere.

LJ var definitivt den kuleste ROO LE.
 
Audemars Piguet
Royal Oak Complication Complicated Silver Dial W
25865BC.OO.1105BC.04

Pris 6.400.000. Hm. OK.
 
Satt og surfet etter yachtmastere på chrono24 forleden, og kom brått over en AP RO i 39mm til 70 000.
Er dette rasende billig, trodde AP sto fjellstøtt i 100k+ klassen?