Alf Lie konkurs?

Alf Lie AS - Oslo - Regnskapstall

De hadde et overskudd på 3,36 mill i 2011, så det er rart om de går konk. nå. I 2009 f.eks (finanskrise) klinket de til med et underskudd på rundt 1,7 mill.

Disse tallene gjelder riktignok for Alf Lie - Oslo -

Nja, inntektsøkningen fra 10 til 11 kom i hovedsak fra andre inntekter. I samme periode forsvant anleggsmiddlene og fordringene gikk rett til værs... Det viser vel mer et forsøk på omstrukturering enn bedring i den ordinære driften.

Elendige greier det der! Send Mail til bestyrer og si det

Fikk aldri siste rest selv, men klarer ikke helt å hisse meg opp kjenner jeg. Akkurat nå er det (flere) medlemmer på forumet viss arbeidsgiver har gått konkurs og som sikkert ikke har det kjempegøy om dagen. Litt verktøy skal jeg alltids klare å kjøpe igjen. Kurset og opplevelsen var vel verdt pengene for min del :). Kjipt at det aldri kom i posten, men shit happens.

Betyr lite i det store bildet.

Absolutt. Irritasjonsmomentet for min del var egentlig at jeg aldri fikk fingeren ut og bestilt verktøy fordi jeg ikke visste om og hva jeg hadde fra før. Jeg så for meg at jeg bestilte verktøy og så fikk dette i posten rett etterpå. Da kan jeg i alle fall slå fast at jeg kan kjøpe meg et komplett sett med verktøy og få det gjort :)

Er det ikke flere selskapet i strukturen...

Dem har vel noe invest selskap.. som muligens drifter videre når dem får litt oversikt. .

Håper ikke det er kroken på døra for godt...

Er det ikke sånn man ofte gjør det. Slår seg konk og starter på nytt på under et annet eiernavn (fortsatt Alf Lie) Hverfall ikke uvalig i restaurant/bar bransjen. Fresh start.. Tipper vi får en ny butikk et annet sted. Hvorfor skulle de absolutt til Aker brygge.. Det lille kottet der.

Og dere som har krav mot Alf Lie, meld kravet til boet, så vil det i alle fall (mest sannsynlig) bli utbetalt dividende...

Det er bekreftet at Bjerke begynner med IWC :)

Det betyr nok at kroken på døra for AL som butikk. Regner med at AL som klokkemerke fortsetter.

Great, da har Bjerke snart monopol på klokker og dårlig service i Oslo.

Trist at det skulle gå dårlig med Alf Lie. Har vært innom der selv en del ganger. Ser det er noen negative kommentarer til at Bjerke tar over IWC. Jeg har ikke noen erfaring med dem, men er interessert i IWC for øvrig, så litt utfyllende informasjon om hvorfor dette er negativt hadde jeg satt pris på.

Kanskje IWC er noe for Tideman? han snakket om å fjerne noe ræl, og da blir det kanskje plass til IWC også!

En kompis av meg jublet litt i går når han hørte nyheten. For han har ikke Alf Lie vært noen opptur. Men når jeg fortalte han dette, ble det kvalme og skjelsord som kom tilbake. Kan ikke akkurat si meg uenig. Jeg har aldri hatt noe forhold til Alf Lie, men hørt mye godt om den gamle forretningen av bekjente og familie. Så veldig trist at de må gi seg, for ansatte og kunder. Hos Alf Lie (Aker brygge) fikk jeg ihvertfall se, ta på og høre om IWC, god service. Nå må jeg vel belage meg på å kun se på de i glassmontre fra gaten:(