Aksjetråden

Noen tanker om siste dagers utvikling på børsen ? Ser vi et nå et 'lettelse rally' før det snur ned igjen ?
 
  • Liker
Reaksjoner: SimonB
Har nesten bare cash på ASK for tiden. Til og med NANO gikk pga. uroligheter på børsen. Sitter dog klar til å kjøpe igjen når ting ser litt lysere ut. På tradingkontoen har jeg 4 aksjer for tiden, med tight stop loss. Har også et par til under observasjon.

Litt vanskelig å spå hvor børsen skal for tiden, men det går vel opp, ned eller sidelengs? :p Jeg avventer for å se om det kommer et brudd ut av hode/skulderformasjonen på Oslo børs.

osebx.png
 
  • Liker
Reaksjoner: daghoi
Ser Nano sliter om dagen på børsen og de siste ukene har den stadig bikket under sin egen dårligste notering.
Hva tenker dere her inne,har dere fortsatt troa på denne aksjen?
 
Eg måtte ta et tap på nano . Heldigvis før det blei for ille. Helt klart en stor oppside om dei kjem med gode nyhter i april. Uansett har der vel vært litt rusk med ledelsen som sammen med dårligere resultat en forventa har fått kursen ned.

Er gambling uansett på slike selskap.
 
  • Liker
Reaksjoner: Cuoresportivo
Da blir det spennende i April å se hvilken vei dette tar, jeg sitter på mine enda, så får tiden vise om det var lurt eller ei;)
 
Ja, eg hørte rykter om nokre Brasil kontrakter for dof så kjøpte en del der i stede . Ser heller dårlig ut om dei ikkje kjem med nyhter snart.
 
Solgte unna nano mens jeg hadde pluss, går inn igjen når trenden snur eller det kommer nyheter. Har veldig troa fram mot 2019/20. Noe av pengene gikk i Funcom på 17kr, regner med den får en fin oppgang fram mot lansering i mai. Dobla innsatsen sist lansering de hadde :)
 
Sitter fortsatt helt rolig med min posisjon i nano, har fortsatt ståltru på betalutin. Så får vi se om det er dumt eller ei.
 
  • Liker
Reaksjoner: ManFred
Samme her, solgte litt ned på andre aksjer - nå sitter jeg long på AXA og NANO. Lukker bare øynene og lar det stå til.

Litt gambling i en ellers «safe» portefølje
 
Gikk ut med tap i både Hydro og nano , men mulig det blir inngang igjen . Hydro skulle jo være litt safe, men den gang ei. Har heldigvis nokre lakseaksjer som sammen med bwo gir totalen en pluss.
 
Noen som sitter på Questerre Energy her? Kjøpte meg inn på 5.8, men det er en rollercoaster frem til reguleringene kommer. Hva er det som svekker kursen så mye bare på de to siste dagene?
 
Om NANO-gutta har kommet seg ut noenlunde ved like, har jeg en god kandidat for både stor oppside i kursutvikling OG utbytte: MPCC. Går fra Axess til Børs ila kort tid. Søknaden er godkjent.
 
Noen som sitter på Questerre Energy her? Kjøpte meg inn på 5.8, men det er en rollercoaster frem til reguleringene kommer. Hva er det som svekker kursen så mye bare på de to siste dagene?

Er inne med litt lekepenger i QEC. Tror det er noe skuffelse til rapporten som kom før påske, korte investeringer som skal ut, overreaksjon osv. Ikke kommet negative nyheter som endrer situasjonen vel.