Herleg. Nytt bryggeri for meg, men det kan ein rette på.Ølet er fra Voss fellesbryggeri ja![]()
Har nyleg begynt å bruke appen Untappd! Artig å følge litt med på kva ein har konsumert.
Herleg. Nytt bryggeri for meg, men det kan ein rette på.Ølet er fra Voss fellesbryggeri ja![]()
Har nyleg begynt å bruke appen Untappd! Artig å følge litt med på kva ein har konsumert.![]()
It will be the death of you, trust me!
Det starter forsiktig; "Hmm, den var god, må huske å sjekke den inn".
Blir gradvis drøyere; "Hmm, lurer på hva kameratene mine har prøvd i helgen. Må huske å toaste og sjekke inn"
Samlergenet slår inn; "Hmm, lurer på om de har noe spennende på polslippet"
Før du vet ordet av det er du i den dype enden av svømmebassenget: "Hmm, lurer på hvordan jeg kan lure inn den siste 3 Floyds Dark Lord-vintagen i boden uten at kona finner utav det. Endelig komplett vertikalsamling"
En analogi som kanskje er mer forståelig her:
Det starter forsiktig; "Hmm, Den nye Seiko'en var fin, må huske å prøve den".
Blir gradvis drøyere; "Hmm, lurer på hva de andre asylantene har. Må huske å melde meg på GTG"
Samlergenet slår inn; "Hmm, lurer på om de har noe spennende i Basel"
Før du vet ordet av det er du i den dype enden av svømmebassenget: "Hmm, lurer på hvordan jeg kan lure inn den siste 4-liner'en i klokkeboksen uten at kona finner utav det. Endelig komplett vertikalsamling"
Untappd er herlig livsfarlig. Har selv hatt den i ca. 3 år, og uttallige check-ins og penger har blitt brukt siden. Etter min mening verdt hver eneste krone. En fantastisk nerdete glede!Herleg. Nytt bryggeri for meg, men det kan ein rette på.
Har nyleg begynt å bruke appen Untappd! Artig å følge litt med på kva ein har konsumert.![]()