Æ har fire fine lænestola

Veldig komfortabel stol. Men enten må bein på bordet, ellers så må man ha en ottoman.
Bare å klemme til!

Ottoman må nok til ja, det er strengt talt helt håpløst å sitte en lenestol uten noe i slenge bena på! I og med budsjett strekkes noe, har jeg en puff som tilhører sofaen som kan fungere i mellomtiden..
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Ottoman må nok til ja, det er strengt talt helt håpløst å sitte en lenestol uten noe i slenge bena på! I og med budsjett strekkes noe, har jeg en puff som tilhører sofaen som kan fungere i mellomtiden..

Kan vi gratulerer med en Corona??
 
Noen her inne som har en anelse om hvem som har produsert denne stolen?
Dette er det eneste bildet jeg har og eieren hadde ikke noe mere peiling enn at det var "noe vintage greier"
Screenshot_20201102-205729_Gallery.jpg
 
Noen her inne som har en anelse om hvem som har produsert denne stolen?
Dette er det eneste bildet jeg har og eieren hadde ikke noe mere peiling enn at det var "noe vintage greier"
Vis vedlegg 219581
Jeg tenkte først på Varier Kokon Club, men etter å ha sjekket bilder stemmer den ikke helt. Kanskje en "kopi"?
Eller "orginal" for Kokon ble er ikke så veldig vintage, designet i 2013/2014 ser jeg når jeg sjekker.
 
Redigert:
Jeg tenkte først på Varier Kokon Club, men etter å ha sjekket bilder stemmer den ikke helt. Kanskje en "kopi"?
Eller "orginal" for Kokon ble er ikke så veldig vintage, designet i 2013/2014 ser jeg når jeg sjekker.

Enda ikke kommet i mål med denne. Først tenkte jeg det var Hay aal 81, men den er verken retro eller med samme fot.