Æ har fire fine lænestola

If only @Edzilla feel like a gammle sagkrakk :p

source.gif
 
  • Liker
Reaksjoner: sunshine
A9B66E9A-381C-447E-9124-850E73A9A1AA.jpeg
671594DF-111C-4671-A361-21ACCA0EF4B7.jpeg
4434E9DF-8990-4056-B036-287C0CDEC238.jpeg
Da kom det ny lenestol på plass i går. Vitra Respons fra Tannum.

Fornøyd med alt uten manglende bærehjelp hos Tannum. Å bære en 40-50 kg stol ned til ventende bil i Haakon VIIs gt er ikke like lett i fredagsrushet alene
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro og andersen
  • Liker
Reaksjoner: yachtmaster
Vis vedlegg 119065 Vis vedlegg 119066 Vis vedlegg 119067 Da kom det ny lenestol på plass i går. Vitra Respons fra Tannum. Fornøyd med alt uten manglende bærehjelp hos Tannum. Å bære en 40-50 kg stol ned til ventende bil i Haakon VIIs gt er ikke like lett i fredagsrushet alene
Hvilken forretning?
Hvilken forretning?
Det var hos Tannum i Stortingsgaten. Prisen på stolen er kr 56.700, og spurte om de hadde en tralle slik at jeg kunne få med stolen de så sto parkert litt unna, da burde det ringt en bjelle og at deskulle tilbudt seg å hjelpe. Balet med å få stolen gjennom døren, og da jeg kom for å hente puffen hadde jeg bestemt meg for å ta dem litt, men da var han opptatt med en annen kunde. Må ærlig innrømme jeg ble litt forbannet. Har brukt bla Borgen Møbler i Larvik ved kjøp av flere Hästens senger. Alltid en god deal og varer kjørt hjem til Bærum gratis og satt i rommet de skal....
 
Henger meg på med siste taler, Borgen Møbler i Larvik er jeg også meget fornøyd med. Leverer hjem, bærer dit det skal, monterer, tar med seg søppel. Også har de med kortterminal så man betaler når de er på vei ut døra. Meget behagelig måte å handle møbler på!
 
Vis vedlegg 119065 Vis vedlegg 119066 Vis vedlegg 119067 Da kom det ny lenestol på plass i går. Vitra Respons fra Tannum. Fornøyd med alt uten manglende bærehjelp hos Tannum. Å bære en 40-50 kg stol ned til ventende bil i Haakon VIIs gt er ikke like lett i fredagsrushet alene


Det var hos Tannum i Stortingsgaten. Prisen på stolen er kr 56.700, og spurte om de hadde en tralle slik at jeg kunne få med stolen de så sto parkert litt unna, da burde det ringt en bjelle og at deskulle tilbudt seg å hjelpe. Balet med å få stolen gjennom døren, og da jeg kom for å hente puffen hadde jeg bestemt meg for å ta dem litt, men da var han opptatt med en annen kunde. Må ærlig innrømme jeg ble litt forbannet. Har brukt bla Borgen Møbler i Larvik ved kjøp av flere Hästens senger. Alltid en god deal og varer kjørt hjem til Bærum gratis og satt i rommet de skal....

Helt uhørt!
Hadde sendt de en krass mail til daglig leder.
 
  • Liker
Reaksjoner: SantaMonica
Litt usikker på om dette blir riktig tråd, men med tanke på kunnskapsnivået om stoler her inne så tar jeg en sjanse. Ny leilighet betyr nye stoler til spisestuen, og i den anledning trenger jeg tips til stoler som kombinerer høy sittekomfort (noe samboeren synes er alfa & omega) og gjerne pent design (det viktigste for meg).

Har sett på Syveren og Eames DSW som begge framstår utrolig pene, men ingen av disse passerer nåløyet til den i overkant komfortglade.. Så har noen et forslag som kan kombinere begge hensyn? :rolleyes:
 
Hva tenker dere om Ekstrem stolen designet av Terje Ekstrøm. Er den veldig 80-talls og datert?

Ser for meg at mine 2 ville smårollinger hadde likt å klatre på den iallfall
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla