Google Biff Wellington Le GavrocheNoen som har laget Beef Wellington før og har noen tips? Har bestemt meg for hoppe i det med begge føttene i morgen![]()
Google Biff Wellington Le GavrocheNoen som har laget Beef Wellington før og har noen tips? Har bestemt meg for hoppe i det med begge føttene i morgen![]()
Magisk pent!Proof is in the pudding! Skulle gjerne tatt den ut noen grader tidligere (tok den ut av ovnen på 54.5 og lot hvile i 15 min), men blir fort et kompromiss med kona
Vis vedlegg 417794Vis vedlegg 417795
Det høres eventyrlig ut! Får vi et hint av oppskriften?Fikk trykkoker til jul, så var på tide å prøve seg på oksehale-ragu.
Vis vedlegg 417815Vis vedlegg 417816
Vis vedlegg 417817
Vis vedlegg 417818
resultat 10/10, kommer aldri til å dra på dyr italiensk restaurant igjen nå som jeg vet hemmeligheten![]()
Grunnoppskriften var denne fra gladkokken, men i god kokkeånd var det en del fri utførelse underveis for å få ting til å smake perfekt.Det høres eventyrlig ut! Får vi et hint av oppskriften?
jeg har stor panne fra demeyere, husker ikke modellen. den varmer seg jevnt selv om bare en liten del av bunnen blir oppvarmet.Noen som kjører >30 cm stekepanner på induksjon? Vurderer å bestille en Demeyere 32cm, Industry eller Proline. Har stål og karbonstål i hhv. 24 cm og 28 cm fra før. Induksjonstoppen vår har seks soner. Elementene er 22x18 cm hver, med mulighet for bridge 22x36 cm.
Bunn av Demeyere-pannen er 26cm om jeg har googlet riktig. Er jeg "tvungen" til å kjøre bridge hver gang pannen skal brukes, eller holder det med ett element og rolig oppvarming for å unngå at den slår seg?
Schønnemann til lunsj er selvfølgelig obligatorisk! Fast stoppested når vi er i Køben. En opplevelse i seg selv hver gang.Om du skal ha dansk frokost (aka lunch på norsk) anbefaler jeg Restaurant Schønnemann på det varmeste! Booking av bord nødvendig.
Forside - Dansk luksus smørrebrød - Restaurant Schønnemann
www.restaurantschonnemann.dk
Den Lille Fede er et par steinkast unna for middag.
Forside - Den Lille Fede - En unik smagsoplevelse i København.
Vores køkken er kokkenes legeplads. Kreativitet og nytænkning præger vores menu, udviklet med passion og fokus på smagsoplevelser. Vælg 5 eller 7 retter med vinmenu eller alkoholfrie drikke. Du kan også vælge retter enkeltvis efter din appetit og smag. En passion for den gode smagsoplevelse Når...denlillefede.com