Siste aktivitet for SGG

  • S
    SGG reagerte på innlegget til KlokkemakerTikkTakk i Klokkespotting. Liker Liker
    Usikker på hva guttungen ser på, men jeg anerkjenner det i hvert fall.
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Lemen i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
    Siste rest med vedlikehold på bilen er gjort og det er under 4 uker til årets rallyrunde fra Pamplona til Piemonte gjennom Pyreneene og...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Bøygen i Dagens sko!. Liker Liker
    Jeg hadde ikke lest sokkeanbefalingen til @stefanravnanger før jeg kledde på med i dag altså, men jeg er enig :giggle:
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Hammerfjord i Humortråden. Haha Haha
    Men men, før EU var det ingenting å tørke seg med...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Joachmm i Cartier-tråden. Liker Liker
    Når kona «tilfeldigvis» blir med meg inn på Bjerke- huset når vi skal feire 40- års dagen min, og alt er rigget og vi ender opp her… :love:
  • S
    SGG reagerte på innlegget til crown guard i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Haha Haha
    Å prøve å handle seg en Panerai på Finn.no av en person som så absolutt ikke hadde noen gode salgstricks opp i ermet. La meg gjøre det...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Bgo80 i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Gjør oss klar for lørdagskvelden - min kone har fått smaken på Cartier
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Phenix i Dagens klokke. Liker Liker
    Silver Snoopy i dag.
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Rød i Bilsnakk. Liker Liker
    Du må opp litt i pris, for usikker på om de rimeligste til syvende og sist blir de rimeligste ;) «Passe» km og komplett servicehefte så...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til StigJ i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
    Ekstra gledelig 17. Mai når jeg er på besøk hos opphavet og min far har funnet en av klokkene mine fra da jeg gikk på barneskolen 😍
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Klokker i Dagens klokke. Liker Liker
    Gratulerer med dagen 🇳🇴
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Jon Henrik i Dagens klokke. Liker Liker
  • S
    SGG reagerte på innlegget til berekraft i Bilsnakk. Liker Liker
    Vi har en sen 2018 modell XC90 T8 Inscription med alt tenkelig utstyr inkludert luft, Bowers og panorama. Vi er meget godt fornøyd med...