Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Geiteskjendere. Fjærkrepederaster.

Ble spurt i ettermiddag om jeg kunne ta en tur til Rio noen uker for å realitetsorientere en overoptimistisk kunde. Jojo. Men da drar jeg søndag, slik at jeg rekker litt helg med familien siden 17. mai ryker. Deal.

Så går det et par timer, og jeg får nye billetter med avreise Vigra 0640 i morgen. I morgen. Ikke søndag.

Grynt. Første gjøremål ved ankomst - finne fyren som skulle vise handlekraft og handle ham litt.

Og 17. mai? Tja. Med litt flaks kan man snike seg med et par timer på feiringen til Sjømannskirken ute i gokk forbi Ipanema.

Åja, også stoppe på vei tilbake til hotellet for å rehydrere litt et sted... 😂

Grynt. Første gjøremål ved ankomst - finne fyren som skulle vise handlekraft og handle ham litt.

-Jeg var tydeligvis ikke håndfast nok; kom hjem natt til i går, og i går ettermiddag mens jeg ligger på sofaen og kjenner at fem tidssoner er akkurat nok til at man blir litt sigen utpå ettermiddagen, så ringer telefonen.

Det er serviceavdelingen, som undres over om jeg er interessert i å reise ned igjen i dag.

Eh, nei. Så ser det ut til at det kan skyves til fredag, men ikke lenger.

Ukependling til Rio. Grynt. Jeg er for gammel til å ha platinakort...

Å prøve å handle seg en Panerai på Finn.no av en person som så absolutt ikke hadde noen gode salgstricks opp i ermet.

La meg gjøre det klinkende klart.

En grei nok pris har blitt foreslått fra hans side. Visstnok også en pris som kun sto til midnatt. Jeg hadde tenkt til å kjøpe denne.

Vi diskuterer nå hva jeg vil ha med av tilbehør og hva jeg kan betale for 4-6 remmer osv.

Hvorav selger prøver å prakke på meg Noen gamle t-skjorter han har til salgs OM jeg handler før midnatt, samt minne meg på at "nå er det kun 5 minutter igjen" til midnatt.

Så topper han bløtkaka med kirsebæret "du har også noen skrivefeil i en på en klokke du selger" (Uten at jeg har påpekt noen hos han altså)

Behold den jævela paneraien din... og tskjortene dine....