Jeg hadde prøvd der.Hvem er best på Nato strap 21MM?
Det ser bra ut.
21mm Watch Straps | Crown & Buckle
Shop our collection of 21mm watch straps, available in popular leather and nylon NATO styles.
Jeg hadde prøvd der.Hvem er best på Nato strap 21MM?
Hva er dette laget av?Bespoke "Epi" fra Vietnam. 100% fornøyd. Vanvittig måltilpasning og finish.
![]()
tl:dr - " Made from the hides of young calves (calf under 3 years old). Epi leather showcases flawless beauty without any visible scars.". Se her: https://handdn.com/leather-knowledg...leather-weapon-behind-louis-vuittons-success/Hva er dette laget av?
Jeg vil tro TS sin nettbutikk har gode nok baretter?Gikk tydeligvis på en rookie mistake sist gang jeg satte nato på sub’en - de originale springbarene ble bøyd.
Hvor kjøper folket/hvilke springbars anbefales når man setter natorem på en submariner f.eks.?
Rolex bruker 1,78mm springbars. Noen 3. part er 1,8mm (som kan passe), noen er runde i enden og andre har mer skarpe kanter. Gå til en AD og får OEM. Om du bør installere en Natoreim en gang til, hvis du allerede har bøyd to originale springbars, er jo et valg man bør ta. Ikke alle klokker som er ment å benyttes på en (eventuell tykk og stiv) Natoreim.Gikk tydeligvis på en rookie mistake sist gang jeg satte nato på sub’en - de originale springbarene ble bøyd.
Hvor kjøper folket/hvilke springbars anbefales når man setter natorem på en submariner f.eks.?
Noen som vet forskjell på Hirsch Modena (1100,-) og Hirsch Duke (775,-)?