Den lave pulsen min inn mot W&W var visst ikke uten grunn. Gørr kjedelig slipp fra Rolex i år.
Den lave pulsen min inn mot W&W var visst ikke uten grunn. Gørr kjedelig slipp fra Rolex i år.
Ja, det er jo en måte å si det på. Eller bare at hypen er over og de ser at de nødvendigvis ikke har behov for å lansere de variantene "alle" vil ha akkurat når kurven er nede.I andre ord og på en kortere måte.
-------> Rolex has peaked.
Det var ingen spesiell Rolex hype i seg selv.Ja, det er jo en måte å si det på. Eller bare at hypen er over og de ser at de nødvendigvis ikke har behov for å lansere de variantene "alle" vil ha akkurat når kurven er nede.
Det ble nevnt i en uformell samtale med en bekjent av meg som er ganske tungt inne i bransjen. Det var også bare en spekulasjon/synsing fra oss begge også greier jeg ikke å dy meg noen ganger.
Så synes sikkert mange at jeg er en idiot som slenger litt med leppa og går litt høyt ut men det er bare for å ta brodden av høytideligheten innimellom
Jeg "spådde" jo 126710GRNR for over en måned siden, og det er åpenbart ikke så relevant, men at jeg spådde at Batman ble borte og det ikke skjedde, da er hylekoret på ballen med en gang. Sånt synes jeg er litt festlig og da drar jeg haterne litt i ballene for moro skyld. Uskyldig moro. Men ikke for alle de som elsker å pirke.
Men at det blir Rolex Boutique i Nedre Slottsgate og GS blir å finne i hyllene på Egertorget kan dere gjerne sitere meg på når det blir offisielt, så ser dere at det ikke bare er tullball fra fjellheimen![]()
Oi - det var friskt og hyggeligEr det ikke derfor vi har dette forumet? For å synse, spekulere, dele allverdens "bekreftede" (samsvarende og motstridende) rykter og slenge litt med leppa i ny og ne? Hadde vært kjedelig hvis ikke! Keep it up
Ja, men de har nok noe på lur mot høsten
Helt enig. Den gjør litt mindre ut av seg enn sine søsken, går litt mer under radaren (i den grad man kan si det om Rolex, da..)
Det er absolutt ikke noe feil med den som sådan, men personlig mener jeg de like gjerne kunne gått for helt sort. Den grå/sorte kombinasjonen blir verken fugl eller fisk. Den er litt mer interessant på gull/TT, men på stål synes jeg den ble helt feil og "tørr".
Tipper den ser bedre ut IRL. Samme med 126713GRNR, som jeg ikke synes imponerer på bilder. Fikk nettopp tafset på en hos AD, helt nydelig! Spillet mellom grått og sort er mye tydeligere IRL.Det er absolutt ikke noe feil med den som sådan, men personlig mener jeg de like gjerne kunne gått for helt sort. Den grå/sorte kombinasjonen blir verken fugl eller fisk. Den er litt mer interessant på gull/TT, men på stål synes jeg den ble helt feil og "tørr".
Mye mulig at bilder ikke yter den rettferdighet.Tipper den ser bedre ut IRL. Samme med 126713GRNR, som jeg ikke synes imponerer på bilder. Fikk nettopp tafset på en hos AD, helt nydelig! Spillet mellom grått og sort er mye tydeligere IRL.
Vis vedlegg 366369