Rolex - Spådommer 2024

Labbos

Støttemedlem
Medlem
4. des. 2020
Innlegg
619
Sted
Bærum
Fant ingen tråd i år for inneværende år?

Hva tror dere vi får se på WW24?

Får vi se noe helt nytt, en rampete iterasjon på det eksisterende, eller må vi nøye oss med fleipte skiver)

Kommer det en overraskelse på slutten av året også i år?

Er dette endelig året vi får se en ny (gjennopplivet) variant av milgauss
 
Slutt på Pepsi.
126509 med flere skiver, kanskje også 126500 med flere skiver?
Tror ikke på noen ny modell.
De fleste er oppgradert med nye størrelser og/eller urverk de siste årene.
Kanskje flere Cellini som ikke heter Cellini lengre.
 
  • Liker
Reaksjoner: turmeric
Kanskje en "vanlig" venstrehånds-Sprite i år? Jeg hadde gått for en 37mm Sub, men tviler på det, gitt. Hadde vært kult med en 6536 reissue!
 
Slutt på Pepsi.
126509 med flere skiver, kanskje også 126500 med flere skiver?
Tror ikke på noen ny modell.
De fleste er oppgradert med nye størrelser og/eller urverk de siste årene.
Kanskje flere Cellini som ikke heter Cellini lengre.

Pepsi ryktene har jo versert en stund, men jeg er ikke så sikker.

Ville ikke overraske meg med utvidelse av 1908 nei!
Mistenker noe med sub i løper av året også….
 
GMT Coke kanskje?
Det er den eneste modellen som hadde fått meg til å skrape på døra til Bjerke. Resten er jeg uvanlig uinteressert i faktisk. Føler jeg har det jeg trenger per nå i katalogen og da fenger det ikke så mye lenger.

Flere skivevalg på utvalgte modellserier er vel obligatorisk. Kanskje de setter inn de morsomme skivene på OP igjen? BLNR utgår og BLRO blir.

Så kommer det sikkert noe mer i Titan og noen modeller i andre størrelser. Blir nok ikke noen revolusjoner i år heller.
 
  • Liker
Reaksjoner: McQ og Heftos
Det er den eneste modellen som hadde fått meg til å skrape på døra til Bjerke. Resten er jeg uvanlig uinteressert i faktisk. Føler jeg har det jeg trenger per nå i katalogen og da fenger det ikke så mye lenger.

Flere skivevalg på utvalgte modellserier er vel obligatorisk. Kanskje de setter inn de morsomme skivene på OP igjen? BLNR utgår og BLRO blir.

Så kommer det sikkert noe mer i Titan og noen modeller i andre størrelser. Blir nok ikke noen revolusjoner i år heller.

Av nysgjerrighet, hvorfor tror du BLNR er den som ryker. Alt av rykter tilsier noe annet.
Det sagt tror ingen av de forsvinner… i år
 
Av nysgjerrighet, hvorfor tror du BLNR er den som ryker. Alt av rykter tilsier noe annet.
Det sagt tror ingen av de forsvinner… i år
Fordi den har vært i katalogen i ti år. (11år - ett da den var utilgjengelig 2019 )
Og fordi det hadde vært typisk Rolex og gjøre stikk motsatt av det alle andre tror. Så da gambler jeg på at Batman ryker og blir erstattet med 126710RONR :D Pepsi er for ny og for populær.
Kanskje en sort/grå GMT 126710 GRNR, men jeg har ikke helt feelingen på det.

Tror det bare er håpet på Coke som skriver ;)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Labbos
Jeg har egentlig ganske lav puls inn mot W&W i år :) Meeen! Som i fjor, så hadde ikke en No Date i stål med Midnight Blue skive gjort noe.
 
Har i likhet med @KentOve ganske lav puls inn mot W&W i år. Jeg håper på en Coke, men kanskje Milgauss gjør comeback i år?
 
  • Liker
Reaksjoner: KentOve
Jeg må vel si at helgull Exp 1 gir meg grøsninger, men i og med at den har kommet i gull/stål så er vel det neste logiske skritt:)

Men Exp 2 har vel aldri (?) eksistert i noe annet enn stål, så en gull/stål Exp 2 er vel også noe å spekulere i?

edit: rolexforums har (selvsagt) tenkt tanken før:
1711091382523.png
 
Jeg må vel si at helgull Exp 1 gir meg grøsninger, men i og med at den har kommet i gull/stål så er vel det neste logiske skritt:)

Men Exp 2 har vel aldri (?) eksistert i noe annet enn stål, så en gull/stål Exp 2 er vel også noe å spekulere i?

edit: rolexforums har (selvsagt) tenkt tanken før:
Vis vedlegg 364409
Det så ikke bra ut i det hele tatt :oops: