2022 var et litt heftig år. En del som kom og gikk, noe som sannsynligvis kom for å bli.
Tidlig på året kom PO39,5 i blå, før den gikk igjen - sent på året kom og gikk Pelagos 39.... Begge er klokker jeg strengt tatt kunne tenke meg å eie igjen.
På sommeren kom Pepsi, etter drøyt halvår med ventetid - den blir nok! Når Pelagos gikk, kom PAM183, jeg tror faktisk denne blir også. Den er som de fleste Panerai, det går 13 på dusinet, men den er likevel forfriskende anderledes fra alt annet jeg har.
Når jeg ser utover 2023, ser jeg ingen store planer. Samlingen er jeg veldig fornøyd med, og det er vanskelig å se hva jeg skulle anskaffet som kan rettferdigjøre å la noen av de andre ligge i boksen. Liker det ikke

Jeg har lekt med tanken om 126610LV, men har ikke et brennende behov.
I seamaster tråden postet og spekulerte jeg i en jubileums-utagave av Seamaster 300 ref. 165.024, skulle det manifisetere seg så er det et bombesikkert kjøp.
Ellers blir det spennende å se hva som kommer i år, jeg savner litt det brennende suget etter en spesifikk klokke...Det er befriende og frustrende på en gang.