GrimReaper
Støttemedlem
Tatt i betraktning startprisen hans trodde jeg faktisk du var seriøsPrøvde bare å være litt morsom …
Tatt i betraktning startprisen hans trodde jeg faktisk du var seriøsPrøvde bare å være litt morsom …
Tatt i betraktning startprisen hans trodde jeg faktisk du var seriøs![]()
Enig…Tenker den bør ned til 180.000kr for å bli attraktiv for «ikke-desperate» kjøpereEr vel fortsatt 40-50 løk unna å være et godt kjøp. Nå ligger den vel på markedspris omtrent.
Den siste desperate Hulk-kjøperen er ikke født ennå. Aldri glem detEnig…Tenker den bør ned til 180.000kr for å bli attraktiv for «ikke-desperate» kjøpere![]()
Blir spennende å følge med. Hvis AP RO 37mm er å få tak i for 25000 dollar må vel det gi ringvirkninger til VC overseas etc?
Uten og tråkke noen på tærne…..
Legg denne klokken brevid FP klokken, og spør ‘hvem som helst’ hvilken du ville plukket opp!
Dette er klokken til Moore på Finn.no.
Edelt metall, tourbillon osv.
Her burde der være divisjons forskjell på pris andre veien. Men slik er det ikke.
Verden altså!
Vis vedlegg 318754
Uten og tråkke noen på tærne…..
Legg denne klokken brevid FP klokken, og spør ‘hvem som helst’ hvilken du ville plukket opp!
Dette er klokken til Moore på Finn.no.
Edelt metall, tourbillon osv.
Her burde der være divisjons forskjell på pris andre veien. Men slik er det ikke.
Verden altså!
Vis vedlegg 318754
Det er vel pga det dårlige og velfortjente dårlige rykte rundt tiden det tar for og serve klokken.litt usikker på hva du mente, men jeg ville valgt chronometre bleu fra fp journe fremfor klokken fra jlc om den så kostet 100 ganger mer. sistnevnte ville jeg ikke tatt i med ildtang.
vedlagt foto er av min ildtang - fransk, fra 1700-tallet
Vis vedlegg 318758