@OBJ jeg kan i allefall melde at jeg fikk nr. 45 av 180A - den svarte - i forrige uke. Jeg mistenkte at de begynte å selges ut og datoelsker som jeg er tok jeg ikke sjansen på å måtte ta til takke med en turkis - som jeg gjerne skulle hatt om den hadde hatt dato!
Inntrykk så langt:
Skiven er HELT svart. Så blank og svart som du får dem. Hadde det ikke vært for markørene og datovinduet hadde den fungert som et svart hull. Minner meg om Sea-Dweller 16600 sin skive, men med mye mer tomrom er effekten av det svarte mye større. Skive: 10/10.
Harmonien mellom visere og markører er også helt perfekt.
Kassen er TYNN! Jeg kjøpte denne delvis pga tykkelsen (eller mangel på sådan), men må si den nesten er for tynn. Den er superbehagelig på armen, men gir et litt spinkelt inntrykk. Kanskje mest psykisk, da jeg nesten blir redd for å ødelegge den. Baklokket ser ikke ut til å være skrudd på, det er i alle fall helt glatt, uten forsenkninger for verktøy.
Klokken gir generelt et i overkant luksuriøst inntrykk - til fieldwatch å være. Jeg er litt ambivalent her, tiden vil vise.
Elgreimen er veldig fin og passer meget godt til klokken. Den har imidlertid fått en god bøy etter bare noen dagers bruk. Låsen er meget fin og solid. Og så er det jo med en Erikas reim som koster 1000 kr +
Urverket går meget jevnt på pluss 5,7 sek uansett posisjon.
Vis vedlegg 278240