Hei, på tide jeg introduserer meg selv. Jeg har dog vært medlem ett år, men ikke så aktiv før i det siste.
Jeg er en gutt/mann på 37 som bor i groruddalen. Men er opprinnelig fra Lillestrøm, ett par mil nord for her jeg bor nå.
Jeg ble intressert i klokker da jeg arbeidet på Chrono i Hønefoss, da jeg bodde der noen år. Den butikken førte i hovedsak de tre seikomerkene, men sjefen hadde rolex, og klokkeblader, så da ble det tent en intresse, for mekaniske klokker, selv om det var mest quartz det gikk i der. Butikken hadde også foto.
Jeg vet da søren hvordan jeg klarte å velge ett så dårlig nick, men jeg søkte sikkert etter mens watches eller noe sånt.
Foruten klokker, har jeg en annen ting på hjernen og det er vinyl. Jeg har en relativt stor musikksammling, som er helt klart med på å begrense muligheten for de dyreste klokkemerkene.
Jeg har etter mange tips her på forummet, nylig anskaffet en rimelig Longines Hydroconquest klokke, med automatikk, men dette blir neppe den siste. Selv om jeg er veldig fornøyd med den. Ett par forskjellige mekaniske seiko klokker har jeg fra før.
Mvh
Morten