Formel 1

Haha, der bommer du grovt. Liker red Bull, McLaren og Williams, og unnet Perez 2. Plass her. Tenker mest på at det må bli mer action for å få formel 1 mer opp i fremtiden.

Hehe, det var verdt forsøket på humor, selvom det falt litt flatt:ROFLMAO:

Ellers er jeg ikke uenig med deg ang banen nødvendigvis, men det var jo faktisk en del forflytning lenger ned i feltet. Det ble tidlig klart at det var lite å gjøre med Verstappen, synes produksjonen var alt for dårlig med å fokusere mer bakover i feltet da!

Hehe, det var verdt forsøket på humor, selvom det falt litt flatt:ROFLMAO:

Ellers er jeg ikke uenig med deg ang banen nødvendigvis, men det var jo faktisk en del forflytning lenger ned i feltet. Det ble tidlig klart at det var lite å gjøre med Verstappen, synes produksjonen var alt for dårlig med å fokusere mer bakover i feltet da!
Hadde et håp siden Bottas havnet så langt bak, men han sleit veldig med å krype oppover syns jeg. Er han så mye dårligere enn Hamilton?

Hadde et håp siden Bottas havnet så langt bak, men han sleit veldig med å krype oppover syns jeg. Er han så mye dårligere enn Hamilton?

Han har vel alltid vært bedre til å kjøre fort enn å kjøre forbi. Hadde vondt av han i går, og ellers. Med hvem som helst andre som team mate er jeg sikker på at han hadde hatt en VM-tittel

Han har vel alltid vært bedre til å kjøre fort enn å kjøre forbi. Hadde vondt av han i går, og ellers. Med hvem som helst andre som team mate er jeg sikker på at han hadde hatt en VM-tittel
Enig der, Nico fikk jo en. Derfor jeg gleder meg til neste år, håper Russel virkelig gir på.

• Liker
Reaksjoner: Labbos
Ja han må vel sikre det han kan ha poeng . Får jo uansett en grid penalty .
Ja, men bare fem plasser. Vinner han sprinten i morgen så får han jo 3 poeng, så det kan ha vært lurt av Mercedes å gjøre motorbytte nå. Det var tydelig at noe ikke var helt på plass i Mexico.

Oooops. Har Ham sin drs vært i ulovlig posisjon? Visstnok møte nå

:oops::oops:
CF18780A-F280-4005-B7BF-E529E3977E9B.jpeg

Max er visst også muligens i trøbbel etter han gikk bort og tuklet med bilen til Ham etter kvalifiseringen i går. The drama...

• Liker
Reaksjoner: Labbos