Patek Philippe-tråden

Etter å ha prøvd litt forskjellige merker, har jeg nå fått sansen for Patek Philippe. Den så jeg faktisk ikke komme... På samme måte som jeg for noen år siden aldri trodde jeg skulle komme til å ha lyst på en Rolex. Men plutselig så er lysten på en Aquanaut stor! Men hva er egentlig fornuftig pris på en komplett og pen Aquanaut 5167A? Si f.eks ca 5 år gammel. Noen som har noen tanker om det?

Om noen har en de vil selge så send meg gjerne en PM! ;)

1624371294136.png

Bilde for oppmerksomhet.

Jeg tror du fort må regne 400K+. Og det kan man sikkert tenke at den er verdt, ihvertfall hvis prisveksten fortsetter. Det er en super klokke, men opplevelsen på hånda står ikke helt i stil med annenhåndsprisen. Uten at det er unikt for Aquanaut.

• Liker
Reaksjoner: WatchByA og KTS69
Jeg tror du fort må regne 400K+. Og det kan man sikkert tenke at den er verdt, ihvertfall hvis prisveksten fortsetter. Det er en super klokke, men opplevelsen på hånda står ikke helt i stil med annenhåndsprisen. Uten at det er unikt for Aquanaut.
Synes du ikke opplevelsen på hånden er bra? Det er klart at den rent rasjonelt vanskelig kan matche prisen, men det gjelder for så vidt de fleste klokker som koster mer enn en BB58 synes jeg. Men det stopper jo de færreste av oss asylanter :)