GrimReaper
Støttemedlem
6119 - 400k ishNoen som vet om det er ‘mulig’ å få kjøpt noen av disse uten kjøpshistorikk fra Bjerke?
Kjenner noen til ca priser?
Vis vedlegg 392577
5968 - 600k ish
5905 - 800k ish
6119 - 400k ishNoen som vet om det er ‘mulig’ å få kjøpt noen av disse uten kjøpshistorikk fra Bjerke?
Kjenner noen til ca priser?
Vis vedlegg 392577
Tenk å betale så enormt mye penger for et armbåndsur, og så matcher ikke dato/dag-hjulet skiven.. Så jo Temu ut.Kan noen forklare meg hvordan dette er god design? Forklar gjerne spesifikt dette:
- Åpningen for dagvisning, form og plassering
- Typografien, særlig for dag, men også hvordan alle de ulike typene gir et harmonisk uttrykk
- Plasseringen av merkenavn, og avstand til skalaen rundt
- Månedsvisningen i kombinasjon med datovisningen
- Hvordan alle de ulike elementene skaper et godt, helhetlig design (noe jeg ikke synes de gjør, om det skulle være uklart)
![]()
Et fantastisk flott ur!Kan noen forklare meg hvordan dette er god design? Forklar gjerne spesifikt dette:
- Åpningen for dagvisning, form og plassering
- Typografien, særlig for dag, men også hvordan alle de ulike typene gir et harmonisk uttrykk
- Plasseringen av merkenavn, og avstand til skalaen rundt
- Månedsvisningen i kombinasjon med datovisningen
- Hvordan alle de ulike elementene skaper et godt, helhetlig design (noe jeg ikke synes de gjør, om det skulle være uklart)
![]()
Hæ?!Tenk å betale så enormt mye penger for et armbåndsur, og så matcher ikke dato/dag-hjulet skiven.. Så jo Temu ut.
Helt enig. Dette er et vakkert ur og fin løsning på komplikasjonene. Klasse.Et fantastisk flott ur!
Hvit bakgrunn på dag-skiven i det oppsettet så Temu ut.
Hvite sub-skiver er jo en Patek greie, om du ikke liker dette så bra for deg, du sparer da mye pengerHvit bakgrunn på dag-skiven i det oppsettet så Temu ut.
Da hadde jeg beholdt Patek'en altså... Dette er en av de flotteste Calatravene etter min mening. Lykke til med salget. Synd at kontoen er tom når slike skatter dukker oppJeg har kommet frem til at min 5212 skal selgesKanskje feil timing, men det føles feil å ha både Patek’n og min Vacheron, nå som jeg har blitt pensjonist og stort sett går i shorts og t-shirt
Da holder det med kun ett dressur i samlingen.
https://www.tidssonen.no/forum/whats-new/posts/4643032/
Jeg har kommet frem til at min 5212 skal selgesKanskje feil timing, men det føles feil å ha både Patek’n og min Vacheron, nå som jeg har blitt pensjonist og stort sett går i shorts og t-shirt
Da holder det med kun ett dressur i samlingen.
https://www.tidssonen.no/forum/whats-new/posts/4643032/
Takk for at du gjorde meg oppmerksom på at jeg hadde glemt prisen ED, er lagt til nåAlt til sin tid, eller hva @Gin
Men jeg klarer ikke helt å se hva den lekre klokken er annonsert for: https://www.tidssonen.no/forum/threads/patek-philippe-calatrava-weekly-calendar-–-ref-5212a-001.75277/
Helt utrolig den der, og til en god pris. Drømmeklokka, helt øverst på lista. Enig med @Hansaeng, her var klokkekontoen tom på feil tidspunkt.Takk for at du gjorde meg oppmerksom på at jeg hadde glemt prisen ED, er lagt til nå.
Du får la det rykke tilDet rykker litt i kroppsdelene med den annonsen din @Gin![]()