S.U.F og Sarpaneva

Fra NY Times:
_20210118_101316.JPG

https://www.nytimes.com/2021/01/14/fashion/watches-cartoons-omega-snoopy.html

• Liker
Reaksjoner: Matsmet
Finfin SUF! Hvordan synes du livet med den typen rem er, @PJO ?

Jeg vet ikke om noen type rem gjør noe særlig fra eller til da det gjelder livet til undertegnede, men man blir selvfølgelig ikke trist til sinns over ok varer på den fronten.
Reima på bildene i min forrige post er en Erika's Originals MN™Strap, og der er kvaliteten ganske så velkjent. Eneste er om man liker den type reimer, og selv om jeg er en som stort sett alltid bruker lær liker jeg veldig godt Erika's variant.
Den sorte på bildet under fulgte også med klokka, og der er læret donert av vår venn elgen. Det er sikkert noe man kan klage på hvis man sammenligner med det beste fra utlandet, men jeg synes den er utrolig bra. Eneste ankepunkt for meg er at jeg synes den er for streit for klokka, så derfor bruker jeg stort sett andre alternativer som f.eks den på bildet under. Jeg har også lagt ut bilder av en langt røffere variant som kommer fra det kjente klokkereimlandet Bulgaria.

IMG_E1587[1].JPG

• Liker
Reaksjoner: SimSVa og Matsmet
Takk for utfyllende svar @PJO. Ser ut som de MN reimene er et bra/bedre alternativ til NATO. Ellers ser det ut som det meste kler SUF'en :)