Venteliste

WTF , mer en en master?? Nå forstår jeg ikke. Hvordan blir ansvarsfordelingen da? Jeg kan ikke forholde meg til mer enn 1
D56C2018-D81C-4440-961B-2490619D2112.jpeg

Det er så spikeren på hodet som det går an å få det.
Tidssonen har blitt et elitistisk snobbereir, med mer penger enn fornuft blant enkelte, og hvor en master er ikke verdt noe særlig, man bør helst ha en to-tre.

Speiler det hobbyen har blitt slik jeg ser det. Siden starten har det blitt mye mer fokus på å poste penisbilder. Det er noe stakkarslig over det hele, og det frister å plukke en datejust (via chrono24) eller noe som passer til alt og så strekke opp langfingrene til hele greia.

Speiler det hobbyen har blitt slik jeg ser det. Siden starten har det blitt mye mer fokus på å poste penisbilder. Det er noe stakkarslig over det hele, og det frister å plukke en datejust (via chrono24) eller noe som passer til alt og så strekke opp langfingrene til hele greia.
Høres ut som du trenger en ny hobby @Lilac.

Wow, den rolexkommentaren min stakk dypt ser jeg.

Men du har delvis rett, definitivt greit å ha andre hobbyer.
Egentlig så kunne jeg ikke brydd meg mindre om de surmagede kommentarene dine. Mest er det nysgjerrigheten min som blir pirret av de stadige stikkene dine. Være seg ventelister, mangel på svar fra AD ( selv om du påstår at du ikke bryr deg om fallossymboler som man må vente litt på ) penisbilder, nedsettende kommentarer om redelige arbeidsfolk som renovatører, taxisjåfører etc. I tillegg så har du utrykt irritasjon over at du ikke får tak i de klokkene du vil ha nord for polarsirkelen. Selv om du egentlig forakter sånt jåleri i neste kommentar.

For min egen del kan jeg godt innrømme at jeg både liker Rolex ( for en tåpe) og at jeg ikke har noe særlig problem med å vente litt på det jeg vil ha, fremfor å sutre over at jeg ikke kan få det med en gang som en bortskjemt treåring.

Avslutningsvis så er kan jeg anbefale frimerker som et alternativ. Skal visst være avslappende, også slipper du ventelister ;)

Redigert:
Det er så spikeren på hodet som det går an å få det.
Tidssonen har blitt et elitistisk snobbereir, med mer penger enn fornuft blant enkelte, og hvor en master er ikke verdt noe særlig, man bør helst ha en to-tre.
Hvor er det dette foregår?
Har jeg gått glipp av trådene hvor man skryter av sine mastere og rakker ned på andre? Hvor er de?

Og er det ikke litt elitistisk snobberi å hevde at enkelte har mer penger enn fornuft? ;)

Nå har jo du vært et verdsatt medlem her lenge, men det er jo lov å ta en pause dersom du mener dette er tilfelle?

:) :coffee:

Redigert:
Hvor er det dette foregår?
Har jeg gått glipp av trådene hvor man skryter av sine mastere og rakker ned på andre? Hvor er de?

Og er det ikke litt elitistisk snobberi å hevde at enkelte har mer penger enn fornuft? ;

Nå har jo du vært et verdsatt medlem her lenge, men det er jo bedre å ta en pause dersom du mener dette er tilfelle?

:) :coffee:
+1
Jeg tenker at det er dumt og klippe over noe man kan knyte opp!

Åja. Elitepreget. Det har jeg ikke noen formening om. Kjenner mest vanlige folk. Får koke meg opp en ny kanne på hjemmekontoret her..

Eller jo, jeg har en formening. På de GTG’s som har vært i Bergen opp gjennom årene, kan jeg ikke huske å ha møtt en eneste «snobb». Veldig stor variasjon i alder og klokkesamlinger. Masse studenter også. Men alle har vært trivelige og jeg har ikke observert at noen har vært nedlatende i forhold til andre. Jordnære og trivelige alle sammen. Inkludert deg @Preacher .

Interessant. Tidssonen er vel et sted ment for at alle mulige figurer og folk skal kunne samles rundt klokker. Uavhengig av utdannelse, inntekt, formue, andre interesser osv... Det er det vel ingen som er uenige i at det er heller. Fungerer utmerket mener nå jeg. Morsomt, lærerikt og fint tilskudd til hverdagen. Gjelder vel både aktive og mindre aktive medlemmer.

Sånn generelt er det vel en uting i å henge seg for mye opp i folks prioriteringer og valg her i livet. Noen har vektlagt karriere, utdanning, inntekt, hytter, hus, bil, jakt, vin, mat og alt annet som kan gi glede og tilfredshet. Dette er vel faktorer vi egentlig prøver å unngå/ se bort i fra på et forholdsvis anonymt forum.

Hele livet vil man se folk som har mer av noe man selv ønsker seg mer av. Det får man ikke gjort noe med. Her må man enten være fornøyd med det man har, prioritere annerledes, prøve å oppnå ønskede mål, eller holde kjeft. Folk er i forskjellige faser i livet, og det påvirker ofte økonomien og interessene. Noen har hatt flaks, noen har tatt noen gode beslutninger, noen er bitre og vanskelige, men de aller fleste er vanlige folk med forskjellige prioriteringer.

La folk bidra med bilder, innspill og kommenterer. Se bort i fra det du ikke har interesse av eller ikke liker så er mye gjort. For eksempel dette innlegget som egentlig burde vært unødvendig og poste, men det er vel kanskje greit med en påminnelse til oss alle.