Patek Philippe-tråden

Har så lyst til og si høyre, men går for venstre (dessverre).......Off center subdialer er for meg vanskelig og bli tro mot.
Er det bare meg? Eller er det flere som har ocd på dette med symmetri på skiva? Ellers en rett og slett rå klokke.
Den har symmetri! Iallefall for dem som vet;)

Av disse to er absolutt det riktige valget denne!

• Liker
Reaksjoner: roanje
83F06FB4-7D96-4D34-B75B-BA5C28DDA5C3.jpeg

det var god økning på kort tid..

• Liker
Reaksjoner: sunshine
spacer.gif
cd6e07b4-9d97-43f4-b418-6f2775f4d681.png
Patek Philippe
cd6e07b4-9d97-43f4-b418-6f2775f4d681.png
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif
Ref. 6301P
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif
Dear Mr Zilla,
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif
Today is the day that we launch a very special new timepiece – the Ref. 6301P. As of this moment, you can discover all about this impressive new long-awaited Grand Complication at reveal.patek.com. For the first time, the news of this important release is being unveiled to you one hour before the press and general public, and I have the pleasure of presenting the new watch to you in person, sharing my passion for chiming watches. On the website, you’ll also find further detailed content created exclusively for you. I’m very proud of the dedicated work and enthusiasm that has gone into making this new watch. Take a moment for yourself to enjoy it.
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif
Best wishes,
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif
Signature
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif
Thierry Stern
President
spacer.gif
spacer.gif

Thierry kunne gjerne vist litt mer av klokka. På enkelte bilder ligner han ganske mye på George Constanza. Flott klokke. Litt utenfor mitt scope, og prisleie. Morsom inngang til utvikling: jeg liker, vi liker, jeg liker, vi liker, patek vil aldri annet enn, vi gjør, jeg liker - men, det funker det også:) Spesielt morro mens jeg nå holder på med en HBR-mentor e-undervisning om innovasjon. Patek hadde strøket på eksamen, men ikke i salgstall. Hmmm.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
yes stemmer nok det fått bekreftet 1.24 mill CHF som er i nærheten til prisen på 6002 men ca halve prisen av 6300. Dyr sak uansett

Vakker klokke til en sinnsykt høy pris.
For nøye meg med et par Nautilus ;)