Min garasje er fylt med...

Takk for alle innspill. Hvis man skal ha en "innendørs" garasje, så er sliping og ditto grunnarbeid helt klart veien å gå. Har imidlertid innsett at min garasje er mer "utendørs" med tanke på bruk. Så, derfor inverserer jeg tilnærmingen. Det vil si, jeg behandler de områdene som visuelt skal avgrense bruk - fremfor å behandle alle områder som skal brukes.

Slik sett var denne meningsutvekslingen mer nyttig enn den kan virke for andre lesere. :)

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Takk for alle innspill. Hvis man skal ha en "innendørs" garasje, så er sliping og ditto grunnarbeid helt klart veien å gå. Har imidlertid innsett at min garasje er mer "utendørs" med tanke på bruk. Så, derfor inverserer jeg tilnærmingen. Det vil si, jeg behandler de områdene som visuelt skal avgrense bruk - fremfor å behandle alle områder som skal brukes.

Slik sett var denne meningsutvekslingen mer nyttig enn den kan virke for andre lesere. :)

Høres som du har funnet en fin løsning Mr.
Men dog spent er vi på hva slags vogn du har kjøpt.

Min sønns brannbil har fått plass
09536D71-8B85-4E88-BF47-703A4617274A.jpeg

Gromt!
Grillen har aner tilbake til Austin Cooper S MK1.
Setene er vel... Litt mer komfortable enn i min gamle S.

Almond Green?
Det der er bare barskt, @kvasbo! Veldig barskt.

8- )

Fargen heter Wild Thing, er mye blåere enn det ser ut på bildene. Har begynt å planlegge kjøreturen hjem fra Silverstone neste sommer nå ;)

Nydelig. Virkelgi flott farve med klassiske aner.
Farven (lenger opp) likner litt på den gamle Island Blue som var en original Cooper S farve på 60'tallet. (Helt sikkert planlagt). 8- )
IslandBlue MK1.jpg

Jeg vurderte den da jeg skulle velge farve på min 66-modell.
Mitt valg den gang ble Surf Blue. Litt "grellere/spesiell".
Dette er et greit bilde av Surf Blue. Skal være litt grønnere/turkis.
Surf Blue MK1 S.jpg

Jeg tipper du får en fin tur hjem! Silverstone er artig. Jeg har kjørt to runder der.

8