Er det ikke deilig å ha noen å hate?
Føles det ikke godt å ha noen å hate?
Er det ikke herlig å slå dem flate?
Er det ikke deilig å ha noen å hate?
- Raga
Selv digger jeg Bjerke og jeg opplever super service! Men med alle som koser seg med vond vilje har jeg behov for å fortelle om noen positive opplevelser.
Vi er glade når Tore, Knut eller Trond gjør en deal med oss ila 30min kl 21 på kvelden (og det skal vi fortsette å honorere). Poenget med dette innlegget er å si at Bjerke ikke er noe snauere! Ila 5 min kl 2245 i går kveld gjorde jeg en avtale med Snorre. For å bruke hans egne ord, vi prøver å være løsningsorienterte. Det klarer dere! Supert! Takk!
Alle anbefalinger herfra! Gleder meg til senere i dag
PS: Dette er ikke første gang Bjerke er løsningsorientert. Og det er ikke bare Snorre som jobber der og gjør en strålende jobb

PPS: Jeg har lest en del surmuling om unge Bjerke-ansatte som ikke kan modellene de selger ned til minste detalj. Mandag møtte jeg en super håndtering av denne problemstillingen fra en ny pikemedarbeider hos Bjerke Karl Johan da hun allerede innledningsvis fortalte meg at Panerai var et nytt merke for henne og at hun ikke hadde så mange svar, men spurte også om å lytte til Snorre og min ekstremnerdesamtale for å lære. Vi kan ikke forvente at PAM-kunnskap er medfødt. For meg tok det mange år å forstå dette merket, og jeg klarer så vidt å henge med. Og jeg er veldig nerd altså! Ærlighet varer lengst. Nysgjerrighet er en god egenskap for å tilegne seg mer kunnskap.