Omega Seamaster-tråden

Gjertsen ja.
Nei, kan ikke si de prisene lokker en til å handle.
Har fått utført et par servicer der som jeg har vært fornøyd med men har blitt glemt flere ganger når jeg bestiller ledd og lås. Har ventet på ledd og justerbar lås til Speedmasteren i endel mnd nå.

29DDAFB0-8A0C-4B20-90B6-7111D3EEBDD2.jpeg
Som så mange andre ble en SM 300 min første «skikkelige» klokke. Kjøpt ny av meg i 2003 og brukt som eneste klokke i 14 år til alt fra fallskjermhopping, klatring og dykking til barnefødsler.

Den brukes ikke så ofte nå lengre, men hver gang jeg tar den på lurer jeg på hvorfor det ikke skjer oftere, usedvanlig behagelig på armen.

Denne blir ihvertfall aldri solgt

Har noen fæle tanker som har begynt å surre i bakhodet.. Er det mulig å gjøre et godt kjøp på utgående SMPc nå når nye modellen kommer i hyllene tro? Hva kan man forvente å betale ut døra?

• Liker
Reaksjoner: tkjoerlaug
Du er ikke den eneste som har hatt disse tankene i hodet, har lurt på det samme selv. Dette er jo en brød og melk-klokke så jeg vil anta at det går an å få den utgående modellen til en hyggelig penge. Jeg tipper mellom 25 og 35% avslag når den nye har kommet seg på plass.

• Liker
Reaksjoner: tkjoerlaug
Speedylenke, oldschool svart bølgeskive, keramisk svart bezel, nytt urverk. Typ 2254.50 med ny bezel, nytt urverk og safir x2.
Nye omega seamaster ltd edition kan det gå?:p

• Liker
Reaksjoner: arvidrattlaas
Men vil man ha den soon2be gamle smpC bare pga rabatt?o_O

Nei, det er for mye jeg ikke liker med den nye. Det oppgraderte urverket er igrunn det eneste voldsomt positive, og lenka ser kanskje noe bedre ut også.. Mulig den nye tar seg bedre ut på hånden enn på bilder, men jeg er ikke overbevist.. Når man bor på andre siden av landet fra nærmeste AD av alt annet enn Seiko og Certina så får man ikke sett slikt før man eventuelt har betalt og fått pakken i posten :\
(Nåværende SMPc fikk jeg prøve når jeg var hos bjerke i fjor, og den likte jeg godt)

Ny versjon av railmaster, inspirert av denim(!):

«Omega says this material is actually a specific nod to the historical origins of the Railmaster itself. On the railroads, farms, and factory floors – places in which the hard-working, anti-magnetic watch was intended to be worn – working people routinely encountered machinery that might magnetize certain other watches. And in many cases, these workers would have been wearing denim» (lol!):rolleyes:

https://www.hodinkee.com/articles/omega-railmaster-denim-introducing

Ny versjon av railmaster, inspirert av denim(!):

«Omega says this material is actually a specific nod to the historical origins of the Railmaster itself. On the railroads, farms, and factory floors – places in which the hard-working, anti-magnetic watch was intended to be worn – working people routinely encountered machinery that might magnetize certain other watches. And in many cases, these workers would have been wearing denim» (lol!):rolleyes:

https://www.hodinkee.com/articles/omega-railmaster-denim-introducing

Men klokken var jo lekker ;)

DA0B3056-CCF9-4B28-BA6E-25AE6B3E1ACC.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Preacher