Patek Philippe-tråden

Fine de der! Prøver å kjøpe en som ligner til kona (7118), men hun vil ikke ha??? Hulken er grønn, og hun liker grønt, så den vil hun ha.
1.JPG

Himmel og hav!

Tenkte mer som dette, at kone og mann med samme klokke vil se litt slik ut:)
Vis vedlegg 96345

Hvis det er denne visuelle profilen du vil gå for er kanskje Ploprof et mer naturlig valg enn Nautilus? :)

Har for øvrig aldri forstått hvorfor dere gutta er så opptatt av å kle opp damene deres med klokker dere synes er fine. Ville det ikke blitt slitsomt hvis kona digger Nissan Micra og maser om at du skal kjøre en? :p

Hvis det er denne visuelle profilen du vil gå for er kanskje Ploprof et mer naturlig valg enn Nautilus? :)

Har for øvrig aldri forstått hvorfor dere gutta er så opptatt av å kle opp damene deres med klokker dere synes er fine. Ville det ikke blitt slitsomt hvis kona digger Nissan Micra og maser om at du skal kjøre en? :p

Har vel noe med at en da gjerne kan låne klokken i tide og utide ;) Tenk om kona digger Porsche, og maser om at jeg skal kjøre den :D

Polprof er jo dødskul:) Div Breitling og Yblå hadde passet bedre enn Patek da....

Tre grunner til å prakke klokker på kona:
1. Som @Mavo sier, kjekt å byttelåne
2. Jeg har bare en arm, konas dobler gleden (ikke rom for tolkning gutter!)
3. Å gi gaver som kona forstår er flotte (dyre klokker) gir meg masse frihetsgrader til egne syke klokkeprioriteringer:)

Men @Obelix (fiffig brukernavn?), du som prefererer toppen av klokkepyramiden: tror du hadde kledd en helgull Daytona;)

Polprof er jo dødskul:) Div Breitling og Yblå hadde passet bedre enn Patek da....

Tre grunner til å prakke klokker på kona:
1. Som @Mavo sier, kjekt å byttelåne
2. Jeg har bare en arm, konas dobler gleden (ikke rom for tolkning gutter!)
3. Å gi gaver som kona forstår er flotte (dyre klokker) gir meg masse frihetsgrader til egne syke klokkeprioriteringer:)

Men @Obelix (fiffig brukernavn?), du som prefererer toppen av klokkepyramiden: tror du hadde kledd en helgull Daytona;)

Spørs om jeg får råd til helgull Daytona :p Jeg ble også inspirert av @Mavo sin kommentar og begynte å se på Porsche tidligere idag. Føler denne passer min personlighet, men er jo egentlig tullete å kjøpe gokart med bakhjulsdrift når jeg bor i Tromsø!

For øvrig enig i at Ploprof er hel-raffe klokker, har en selv, men ville fortsatt ledd meg skakk om jeg møtte noen med "his and hers" tror jeg :rolleyes:

Men dette ble veldig off topic, peace out fra meg for en stund :)

• Liker
Reaksjoner: Genta og Mavo
Er det noen som har et bra tips til hvilken AD man bør henvende seg til for å kjøpe en 5711/1A-011?

Patek Salon London har stengt listene (ihvertfall den tilbakemeldingen de ga meg), og Bjerke er ikke aktuelt da siste estimat derfra var +/- 20 års ventetid :eek: