Noe mange er opptatt av og har sterke meninger om...

Det er det nok ja. Tror han bommet på modell valget her, disse Pam's er nok ikke de mest attraktive og lettsolgte modeller.:D

Nå DETTE blir spennende å følge med på :) Til disse prisene er ingen av disse salgbare. For å si det litt slemt med noe moderasjon, er det en grunn til at Bjerke hadde salg på noen modeller og andre ikke. Noe var veldig spennende og gode dealer, mens andre var nok hengere de ikke fikk solgt. Å da raske med seg nær alle og tro at dette er lettjente penger kun pga. en viss NWT har eid de, blir å tro på julenissen.

Flere som trodde på julenissen - på tross av at Bjerke-salget ble promotert både her&der, bilder og priser lagt ut, og flere innlegg av typen «Heads up, nå kommer snart invistorene med Bjerkekuppene».

Får håpe de får seg en karamell nå da, så slipper vi dette tullet til neste år.

Flere som trodde på julenissen - på tross av at Bjerke-salget ble promotert både her&der, bilder og priser lagt ut, og flere innlegg av typen «Heads up, nå kommer snart invistorene med Bjerkekuppene».

Får håpe de får seg en karamell nå da, så slipper vi dette tullet til neste år.
Dette er dessverre like etablert og sikkert som at våren kommer etter vinteren - hvert sabla år.
Men ja, håper de brenner inne med driten sin, eller at de må dumpe prisen helt i kjelleren.

Ja, jeg kaver meg ikke opp for å krysse dritt. De får seile sin egen sjø - bare jeg får se de ‘crash and burn’ :p

Ingen ting ville være bedre enn at dette kan bli rimelige og fine klokker for en billig penge. Jeg kunne godt tenke meg flere av dem, dog til noe under halve prisen. Hvis de får mørne litt, så kanskje....

8- )

Hvor er vi egentlig på denne kurven? "Denial" anyone...

ec1efb9841f4da124c134758013d313e.jpg

Var en Rolex som gikk for ca 250 000 under nypris på klokkeriet i går på en sånn auksjon uten minstepris .. Så er jo noken som må ta et tap inn i mellom også