En tråd om parfyme

Parfyme er moro! Har etterhvert blitt en del parfymer som har fått prøvd seg.

De jeg sitter igjen med blant "sommerdufter" som har gitt størst glede har vært Chanel de Bleu og YSL L'Homme. Sistnevnte har vært fast inventar i skapet de siste årene. Boss Bottled har jeg i senere tid brukt som hverdagsparfyme.

Av de mer tyngre duftene er jeg veldig glad i YSL La'nuit de Homme og Dior Farenheit. Veldig fornøyd med begge to.

Neste planlagte kjøp er Aqua di Parma og Terre d'Hermes:)

• Liker
Reaksjoner: aksgro
Parfyme er moro! Har etterhvert blitt en del parfymer som har fått prøvd seg.

De jeg sitter igjen med blant "sommerdufter" som har gitt størst glede har vært Chanel de Bleu og YSL L'Homme. Sistnevnte har vært fast inventar i skapet de siste årene. Boss Bottled har jeg i senere tid brukt som hverdagsparfyme.

Av de mer tyngre duftene er jeg veldig glad i YSL La'nuit de Homme og Dior Farenheit. Veldig fornøyd med begge to.

Neste planlagte kjøp er Aqua di Parma og Terre d'Hermes:)

Kan gå god for begge dine planlagte kjøp. :)

• Liker
Reaksjoner: ilpadrino
IMG_3698.JPG
Disse to røverne dukket opp i postkassa i dag :D

Gode valg det! Mye å sikle på hos Gimle Parfymeri om dagen, Creeds Green Irish Tweed roper på meg. Kjøpte Aventus i London men spørs nok om jeg kommer til å gå på en smell å kjøpe GIT

Gode valg det! Mye å sikle på hos Gimle Parfymeri om dagen, Creeds Green Irish Tweed roper på meg. Kjøpte Aventus i London men spørs nok om jeg kommer til å gå på en smell å kjøpe GIT

Subsidiært kan du kjøpe en Davidoff Cool Water og le av den minimale forskjellen på luktene. Greit nok at creedflaskene virker å lukte forskjellig fra flaske til flaske, gitt at de inneholder organisk materiale og ikke bare syntetisk utvunnede kjemikalier, men det jeg har kjent av den har ikke forsvart prisforskjellen mellom parfymene.

Sjekk ut Tom Ford istedet dersom du vil blande friskt og klassisk.

Kunne tenkt meg å prøve Tom Ford sin Oud Wood, men gidder ikke blåse en tusing på den om det viser seg at den lukter ræv og skosåle på meg.
Finnes det et sted man får prøver av denne?

Både jeg og dama falt pladask for Oud Wood. Syns den var bedre enn Aventus, samtidig som Oud Wood blir bedre utover dagen.

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Noen her inne som er ute etter Terre d'Hermes? Kjøpte en før sommeren, men den falt ikke helt i smak for min del. Jeg har mao en 50ml EdT til salgs.

Redigert: