Høstdepresjon

Ser min bleubror @Havvo våknet før meg i dag. Men skjorter handler jeg nesten bare hos. Kremt.... Fred Perry. Til dress handler jeg Boss og Eton. Men som @Havvo sier så er kvaliteten hos CT helt topp. Det er i alle fall det jeg hører.

Ember Yard høres ut som passer oss godt. Elsker svart iberiask svin.
De to andre spanske vi ønsker å besøke denne turen er : Barrafina og Ametsa. Sistnevnte er spansk basque. Men mulig litt for stiv for å virkelig kunne slippe seg løs hvis du forstår hva jeg mener. Synes de hyggeligste spanske restaurantene er de med lave skuldre, høyt og "røykfylt" under taket @HenrikS

God påske!
image.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Vegard
Har ikke peiling, men håper det er i Norge og at det er snøfritt når du kommer tilbake :D

Kan melde om strøkne forholden her fra påskefjellet.
image.jpeg

Reiser med morgenflyet til London på fredag. Til da blir det påskeferie i Løten.

Ta turen innom Nigel Cabourn "Army Gym" i Henrietta Street. De har fått inn sommerkolleksjonen av samarbeidet med Fred Perry. Inspirert av tiden Fred Perry jobbet som tenniscoach på 50 tallet.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Var det slik at du var halvt ungarsk @Edzilla ? Hva er dine synspunkter om Budapest?

Det stemmer @Havvo
Mamma kom til Norge med sin familie i '56 som flyktning.
Budapest er helt rått. Men man bør lese seg litt opp før man bestiller flybilletter, hvis du forstår hva jeg mener.

Jepp, forstår hva du mener:) har en kamerat som studerte der, så var og besøkte han en 4-5 ganger for en del år siden.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Har ett lite chinos-problem. Win Win er supre i passformen. Men helt tragisk angående kvalitet. Docker's utgår på dato, og Levi's Sta-Prest er nesten umulig å oppdrive. Tips til chinos-shopping i London, til en som er kort (174cm) med kraftige lår?