Jeg hadde det veldig hektisk i de tider da jeg hadde meistersingeren, så jeg tar referatet nå
Størrelse?
Klokken blir litt liten for meg, ikke for liten, men helt i minste laget. Tror heller jeg hadde gått for 43mm. Og kanskje med dag funskjonen i tilegg
Farge?
Jeg er mer fan av enten hvit eller svart skive. Men likevel fungerer denne.
Viseren har en fin blåfarge.
Reim?
Reimen synes jeg var ok. Har sett at endel folk har klaget litt på reimen, men må si meg litt uenig her. Eneste negative her er at den har spenne istedet for clasp, noe jeg foretrekker
Totalt
Lesing av tid var faktisk noe en ble vant til, men dato derimot var vanskelig å lese av. Spesiellt i dårlig lys. Mulig dette hadde vært lettere om høydeforskjellen på skivene ikke var så stor. Tror kanskje det er lettere å lese av dato på modellen med dagvisning. Det virker hvertfall slik på bilder jeg har sett.
Klokken "mangler" lume. Ikke at jeg bruker lume så mye, men....
Flott at det ikke står "automatic" på skiven, da jeg i det siste har bitt meg merke i at det ikke er noe særlig fint. Ser heller ikke helt "hensikten"
Vinner jeg klokken, tror jeg nok at den blir i boksen.. mye pga faktoren "annerledes".
Jeg vil heller ikke skryte så mye av innpakningen....
Nå kan det virke som det er mye negativt her, men se på det heller som "konstruktiv kritikk".