Klokkespotting

Var på produktopplæring i London med jobben. Så 4 Rolex sub (inkl. 1 på vår CEO) 3 Panerai, 2 Breitling og en rekke Tag's.
På Flyet over satt det to selgere ved siden av meg med 1 panerai og 1 Rolex yachtmaster ii Regatta. En av dere?
 
På fest igår; Daytona WG med meteordial og krokorem, TT Sub, AquaTerra chrono, IWC 3717, white dial Daytona

idag så jeg en eldre herremann ved roklubben på Bygdø som var opptatt med å lempe inn bag'er i sin røde ferrari. selv var jeg mest opptatt med å titte på hans helgull sub med blå skive... :)
 
På den lokale helsekosten (kebaben) var det en mann med B&R, tror har skjønte tegningen for han smilte når han gikk ut:smile:
 
idag så jeg en eldre herremann ved roklubben på Bygdø som var opptatt med å lempe inn bag'er i sin røde ferrari. selv var jeg mest opptatt med å titte på hans helgull sub med blå skive... :)

Ser ut som du må få deg nytt image rkjersem:D som står i stil til nyervervelsen
 
Ser på "biggest loser" nå. Og la merke til den mannlige treneren der ( Bob harper) har en AP RO Offshore gull m / sort gummirem. :eek:
 
Da er i hvertfall ikke han the "biggest loser":cool: Oi, den var kanskje i det tørreste laget:confused:
Uansett, god smak:)
 
TT Datejust på Oasis på Oslo City obsertvert på en butikkansatt av det motsatte kjønn. Er utrolig sexy med Rolex på damer :mrgreen:
 
TT Datejust på Oasis på Oslo City obsertvert på en butikkansatt av det motsatte kjønn. Er utrolig sexy med Rolex på damer :mrgreen:

Helt enig! Jeg møtte Jenna Jamesson med typens Rolex på en flytur for endel år siden.

Jeg visste ikke hvem hun var, hun slet med å forklare på en god måte hva hun var kjent for.

Har ikke turt å google etter bilder av henne...
 
Helt enig! Jeg møtte Jenna Jamesson med typens Rolex på en flytur for endel år siden.

Jeg visste ikke hvem hun var, hun slet med å forklare på en god måte hva hun var kjent for.

Har ikke turt å google etter bilder av henne...

Godt å høre at du møtte henne på en flytur, og ikke i jobbsammenheng :mrgreen:
 
Helt enig! Jeg møtte Jenna Jamesson med typens Rolex på en flytur for endel år siden.

Jeg visste ikke hvem hun var, hun slet med å forklare på en god måte hva hun var kjent for.

Har ikke turt å google etter bilder av henne...

La du faktisk merke til klokken den gangen? :D