Gull!

Dette ble plutselig en veldi forgyllt lørdag :cool::D

IMG_1974768x576.jpg

Grattis, Reidar!
Überbling! Helfett!:cool:
 
Da er det bare og vente på om IWCn blir solgt da. Håper at denne ikke blir solgt først.
 
Se det, her ble det mye gull plutselig! Grattis til både Kjersem og Anders!
 
Se det, her ble det mye gull plutselig! Grattis til både Kjersem og Anders!
+1
Det er flotte klokker. Skjønner at jeg blir en liten wanna-be når jeg må teller på knappene i uker og måneder for å gå for en PAM 111 mens dere tar en liten gull-lunch ;)
 
Hadde du senket prisen 10' og satt på en sort skive hadde jeg vært i mål:p
 
Det er så flott å se at de to første som uttalte seg positivt om helgull i denne tråden nå har fått helgull på hånden. Omtrent samtidig! ...og så var vel jeg den tredje som uttalte meg positivt på gull, ja... Huff, da.
 
Det er så flott å se at de to første som uttalte seg positivt om helgull i denne tråden nå har fått helgull på hånden. Omtrent samtidig! ...og så var vel jeg den tredje som uttalte meg positivt på gull, ja... Huff, da.

Vi venter :mrgreen:
 
Dette er en av de fineste klokkene i helgull jeg vet om.

omega_speedmaster_gold_5.jpg


Talte lenge på knappene da denne var tilgjengelig, men kanskje det dukker opp en lignende igjen...

Finnes mange gull-speedmastere men akkurat denne kombinasjonen av dial/subdials synes jeg er helt perfekt.
 
Tror du ikke dama har fått med seg at det finnes gull Speedmastere også :( Gjett hva som toner øverst på ønskelista nå... Jeg unnskylder meg med at "de er ikke så lette å få tak i" :p